Wat gaan jullie het weekend doen?

En Kirsten? Heb je je haar al uitgespoeld?? Of ben je het vergeten door alle week-end plannen? Geen nood, een beetje smink en niemand valt het meer op!

Morgen huizen kijken en huizen kijken en huizen kijken. En zondag ga ik met Yoëll lekker naar de manege als papa gaat voetballen. Er zijn wedstrijden dus we kunnen de hele dag mooi gepoetste paardjes kijken.
Vanaf volgende maand gaat papa ook mee naar de wedstrijden, want ik ga meerijden dan... brrr wie had dat ooit gedacht haha

Hmmmm Morgen ga ik poetsen en dan nog even niks doen. Arno en Stef gaan naar de stad voor mijn verjaardagscadeau....spannend dus! Als ze terug zijn dus nog wel boodschappen doen, en dan verder niks!

En zondag.....de hele dag mijn verjaardag vieren!

Liefs Annet

Nëo is vandaag 1 jaar! officeel al n uurtje nu en meneer was om 5 voor 6 al wakker!
Wij gaan vandaag dus lekker feest vieren en kliederen met taart en kadootjes uitpakken. Nadat mama druk is geweest met schoonmaken en koken voor de hele familie.
Groetjes

Nou heel veel plezier allemaal met winkelen/verjaardagen vieren/huis verkopen (zou echt mooi zijn)... en bevallen. Leuk! Nog een nieuwe baby erbij.
Fijne weekend allemaal!

O ja met mijn haar is het goed gekomen hoor.
Ik ben weer blond haha.

Whahahaha leuk hoor, bijna 12 uur later vragen of Kirsten (heb ik toch goed he, hope so!) of ze haar haar al heeft uitgespoeld

Wij gaan vandaag poetsen en boodschappen doen want morgen vieren we Ivar zijn verjaardag, die dinsdag 1 wordt!

En ja hoor, we gaan morgen op kraamvisite. Onze vrienden hebben een 2e dochter gekregen, Wendy. Die gaan we morgen even bewonderen. Én vandaag hebben we 2 motoren en een auto verkocht.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan