Wat gaan jullie het weekend doen?

Vanochtend lekker gezwommen, vanavond gaan we lekker uit eten, (jubileum: vandaag 7 jaar bij elkaar). Morgen is hier in de straat een groot straatfeest inclusief BBQ en zondag moet ik nog volleyballen (oefenwedstrijden) en gaan we pannenkoeken eten omdat het de laatste vakantiedag is!

Lisenka mv Tessa

Hubbie is t/m dinsdag in Polen ivm, met een bruiloft van zijn collega gaat dan meteen met zijn collega's naar hun vestiging in Polen.

Wij gaan dus weinig doen, lekker gek doen en genieten van de moeder en dochter momenten! Alleen zondag naar mijn vriendin, die is nu 20 wkn zwanger en net terug van vakantie, even bijbeppen. Ik laat het rolgordijn in de keuken lekker dicht (onze keuken zit aan de voorkant van het huis) zodat ik voor niemand open hoef te doen als ik daar gewoon helemaal geen zin in heb!!

Misschien dat we morgen naar de Loonse Duinen gaan, lekker picknicken!!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Morgen moet manlief werken dus gaan Yari en ik misschien samen naar de kinderboerderij (ligt aan het weer) en morgenavond hebben we een verjaardag. Zondag wordt een dag dat we lekker niks hoeven dus misschien dat we dat ook wel doen haha. Mijn vriendin is 31 weken zwanger en ik ben bezig met een dagboek te maken voor na de bevalling waar iedereen iets in kan zetten die op kraamvisite komt dus misschien ga ik die wel even afmaken.

Fijn weekend allemaal !!!

xx Elly mv Yari

Nou eh.Mila wordt Zondag 1 jaar!!!
dus feestvieren en morgen eerst nog wat voorbereidingen als taart ophalen enz
gr piewie,mv Mila

Morgen moet manlief werken dus ben ik alleen met de kids...
Zondag halen we onze nieuwe design verwarming voor in de kamer op,joepie.
Ook willen we nog brainstormen over de nieuwe keuken die in oktober komt!
Lekker rustig dus.
Groetjes Tanja

Weet nog niet precies wat we allemaal gaan doen het hele weekeinde, maar ik ga in ieder geval morgenmiddag winkelen met een vriendin en daar heb ik erg veel zin in!
Groetjes mv Thom

Hier geen plannen, hopelijk samen een feestje vieren als morgen ons huis verkocht wordt, verder zondag lekker heel de dag thuis, want man gaat zondagavond weer weg

Nou eigenlijk hoop ik dat ik mag bevallen dit weekend......ben het wel een beetje zat

Groetjes Hanneke, 38,5

Terug
Bovenaan