Wat ik niet snap!!!

Nou ik ga even mijn mening geven over dit onderwerp:

Ik heb zelf een lieve meid van 1 jaar. Ik heb misschien 10 sigaretten op i heel mijn zwangerschap. Misschien 10 teveel, maar het heeft ons niet geschaad.
Mijn vriendin was net 3 maandne zwanger toen ons meissie werd geboren. Ze rookte thuis bijna niet omdat haar man rook en drink vrij is, maar zodra ze hier was of bij haar ouders, rookte ze echt de ene na de andere. Goed 2 pakjes marlboro op een dag. Ik heb daar vaak zat wat van gezegd, maar het is haar lijf én kindje.....wie ben ik (behalve haar vriendin) om daar nog meer van te zeggen. Haar kleine man werdt gehaald en woog 2325 gr....voor een jongen heeeeeeel klein (ook voor een meid) en haar baarmoeder was heel klein, terwijl ze een buik had voor 3 kinderen.....en ze had een hele kleine placenta. Ik weet zeker dat ze dat hebben moeten zien, maar volgens de haar was er niets van te zien dat ze gerookt had. Het manneke is nu 6 maandne en heeft alle kinderziektes al gehad, bij wijze van spreken dan......
Ik ben ervan overtuigd dat het door het roken komt, dus Tanja, lekker door blijven roken, krijg je ook zo'n kindje.........

En iedereen heeft het hierover.....en ik heb ook mijn menig maar laat deze graag horen.

Liefs Yvonneke
 
Terug
Bovenaan