Wat is er aan de hand met mijn meisje---> peuterpubertijd?? Of...??

Hoihoi, sorry dat ik als grapje bij bv TeHa heb geschreven dat ze niet durft! Ik heb me niet gerealiseerd dat het echt zo is voor sommige mensen. Dus als jij er echt zin in hebt
dan weet ik zeker dat je van harte welkom bent bij Esmé (toch Esmé)!!! Hartstikke leuk voor jou en voor Tyche...

liefs Stephanie (ik ben er niet want heb andere afspraken maar volgende forum-koffie-middag (thee?) ben ik van de partij!

het kan een sprong zijn. rond anderhalf jaar hebben ze geloof ik de laatste sprong zijn. het kunnen tanden zijn (last van iets hebben maar niet ziek zijn). het kan verveling zijn, maar dat lijkt me niet als je zo veel met haar doet. Het gaat in ieder geval over! denk trouwens dat het voor jou en voor haar heel leuk zou zijn om andere mensen te leren kennen, dus hup, op naar Esme!

Pff.. ik ben dus niet de enige. Niet leuk voor jullie maar voor mij lucht het wel op!!
En Esme.. de volgende keer kom ik echt als ik dan kan!! Ik moet het inderdaad gewoon een keer doen, dat weet ik wel.
Tyche ligt nu lekker te slapen dus vanmiddag zit er niet meer in, want dan had ik haar echt vanmorgen even in bed moeten leggen.
Maar ik heb mezelf dus voorgenomen dat ik echt een keer (de volgende keer als ik dan kan) ook meekom naar een koffieleutdag ofzo..
Toch bedankt voor de uitnodiging!

Liefs Kirsten

Ik herken het niet echt maar wil je toch even een hart onder de riem steken.
Veel kindjes zijn rond deze leeftijd opstandig,ze gaan hun grenzen opzoeken en dat kan natuurlijk heel vervelend zijn voor mama.
het is vast een fase,komt alemaal goed!
En wat betreft je onzekerheid om op koffie visite te gaan,vroeger had ik dat ook,vreselijk is het,ik weet het.
Tot ik me er op een gegeven moment toe gedwongen heb om toch de stoute schoenen aan te trekken en andere mensen te ontmoeten..
En weet je,achteraf valt het altijd mee.
Het krikt je zelfvertrouwen enorm op door tóch te gaan en later te kunnen zeggen;'het was gezellig!'.
Groetjes Tanja

Gelukkig blijkt dit maar een periode te zijn. Hopelijk gaat het snel weer over.

Volgens mij wonen jullie allemaal heel ver weg.... Ik woon in Brielle, vlakbij  Rotterdam/ Spijkenisse.

Fijne middag nog!

Hier nog een lotgenoot!
Als ze der zin krijgt is ze lief en schattig maar zeg maar een nee. Pfoe gillen, schreeuwen, slaan, op de grond laten vallen. Als je haar dan probeert op te pakken knijpt ze en slaat ze en als het lukt trekt ze aan je haar. Ze gooit zich ook zo naar achteren dat ze bijna uit mijn handen valt dan.
Gisteren ook zo'n bui, wilde ze niet uit de douche. Ik pak haar op maar zij als een wilde tekeer. Dus dacht doe haar zo met der koppie onder de koude kraan dan zal ze wel tot rust komen. Nee hoor gaat ze lachen! Loop ik weer terug naar haar kamer, weer door het lint. Ik probeer het maar te negeren maar dat is soms best moeilijk, maar goed andere dingen die ik probeer hebben evengoed geen zin.
Ik denk dat het wel met de peuterpubertijd te maken heeft ook omdat ze  tijdens het eten veel neeh schreeuwt als ze der bord weg douwt (en dan vervolgens gaat gillen om ijs..)

ow wat zijn ze toch leuk kinderen

kasper kan af en toe ook heel driftig worden, ik loop dat altijd maar weg want negeren is het enige wat hier dan een beetje helpt.

liefs pauline

Terug
Bovenaan