Wat is het rustig hier...

Ik begon het ook al stil te vinden!
Drukte voor de kleine valt wel mee... Wel een lijst gemaakt met wat ik nodig moet hebben! Krijg van familie al allemaal leuke cadeautjes :)
Ik ben echt heel erg moe, maar vast niet de enige?! Ga half 11 naar bed, sta 9 uur op en slaap in de middag 2 uurtjes extra.
Verder de standaard ochtend ziekte... Wanneer gaat dat over eigenlijk?
Zo nu en dan heb ik ook een soort kramp, heel raar en moeilijk uit te leggen... Het zit onder in mijn buik, waar de baby zit. Volgens VK is het ruimte creeëren van de baarmoeder, ze zei: even lekker je banden oprekken! Nou lekker is echt wat anders!
Nog meer dames die daar last van hebben?
Ik ben me wel al aan het inlezen over bepaalde dingen, de standaard zwangerschapsboeken (het is immers onze eerste).

Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed :)
Groetjes mij

P.s. ben nu 11 weken, dus in de 12e week (toch?)
 
Haha, ja ik vond het ook al stilletjes, maar ook geen ideeen voor een leuk onderwerp ;)
Komende zaterdag ben ik 12 weken, eindelijk de beruchte grens voorbij!! Over twee weken mogen we weer naar de verloskundige en hopen we voor het eerst het hartje te horen kloppen!! We hebben het al twee keer gezien, maar het luisteren lijkt me echt een bijzonder moment!
Verder heb ik behalve mijn verminderde energie weinig tot geen kwaaltjes! Wat gevoelige en jeukende borsten maar ik mag echt niet klagen!
Mijn buik begint langzaam aan wat dikker te worden, vooral 's avonds lijkt het echt alsof hij flink gegroeid is, maar dan de volgende morgen weer helemaal plat... Hmmm, kan mij niet snel genoeg gaan! :D

Hoe voel jij je Esje?
 
Veel dingen die jullie al noemden zijn herkenbaar! Wij hebben het afgelopen week aan iedereen bekend gemaakt en stromen de kaartjes en cadeautjes dus binnen, zo leuk! Ik ben wel ontzettend ziek, echt hele dagen misselijk en veel overgeven, wat een ellende zeg. Ik ben nu 10 wkn en 3 dagen dus hoop dat ik na die 12 weken mezelf beter ga voelen. M'n buik is dus nog plat maar inderdaad is ie 's avonds ook wel dikker, dan denk ik wow! Maar de volgende morgen is het weer verdwenen, haha. Ik wil ook een dikke buik!!;) Straks zitten we waarschijnlijk weer te klagen dat hij in de weg zit maar nu kan het niet snel genoeg gaan!
Wij moeten volgende week weer naar de vk voor een 2e echo en intake, ben zo benieuwd! Verder lees ik ook graag tijdschriften om me een beetje voor te bereiden op de verdere zwangerschap en om tips en ideetjes op te doen, heerlijk vindt ik dat! Zodra ik weer een beetje op de been ben ga ik gelijk alle babyzaken afstruinen en lekker shoppen voor de kleine! Heerlijk lijkt me dat. Kamertje uitzoeken, kinderwagen, box etc.!!

Succes allemaal!
 
Haha Ik ben gewoon zo moe dat ik al moeite heb om dingen te lezen.....laat staan te typen en nieuwe leuke topics te bedenken!
Sorry :s
Verder gaat ie helemaal lekker hier! Morgen naar de vk.....hartje luisteren! Vind het best spannend :)

En ik haal de schade straks wel in hoor als ik niet meer zo moe ben ;)

Liefsliefssssss
 
Ik ben morgen 13 weken en ik merk dat de kwaaltjes minder worden: ik heb 's avonds weer iets meer energie en ik ben minder misselijk 's ochtends (alleen op maandag eigenlijk...dan is baby net gewend aan uitslapen, gaat die wekken weer...hihi)
Wat ik pas echt apart vind, is dat mijn buik nu echt snel gaat groeien!! Ik heb van mezelf ook al een buikje, maar dit is toch heel anders. 'sOchtends is t nog wel te doen, maar 'smiddags heb ik echt een bolle buik, veel harder dan mijn normale 'puddinkje';)... Ik heb t vooral op mijn werk als ik de hele dag achter mijn bureau zit. Maar is wel superleuk, ook voor mijn vriend die nu t verschil gaat zien enzo. Borsten zijn ook minder gevoelig... ze zullen binnenkort nog wel groter worden (zucht, is wat mij betreft niet noodzakelijk...)
Ik ga steeds meer genieten :D
 
Hoi!

Ik ben nu 13w3d en sinds anderhalve week begonnen met spugen.Vermoeidheid wordt wat minder. Heb wel veel bekkenpijn, maar na 5 jaar zijn we dat een beetje gewend. Ben benieuwd hoe lang ik nog kan lopen.
Kleine beweegt lekker, fijn om weer te voelen.
Over 3 weken hebben we een echo en weten we als het goed is het geslacht!
 
Hier ook alles ok, morgen 13 weken zwanger en maandag de termijn echo. Ben erg moe en energie loos al verschilt het wel per dag. Verder heb ik wat last van obstipatie. Dat is eigenlijk alles dus mag niet klagen. Ben erg benieuwd naar de echo maandag. Als alles er dan goed uitziet vertellen we het aan onze jongens en mag het "geheim" bekend worden. Onze ouders en broers/schoonzus en zus/zwager zijn op de hoogte van de zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan