Hoihoi,
Ja sorry, ben ook heel stil geweest. Ik zit weinig achter de computer, omdat ik nog steeds zo misselijk ben. Lig hele dagen in bed/op de bank, alleen zo houd ik nog een klein beetje eten en drinken binnen. Natuurlijk ook flink aan de medicijnen en verder 'druk' met wekelijkse bezoekjes aan de gynaecoloog, die elke week dreigt met nieuwe opname en sondevoeding.
Maar ik ben nu 13 weken zwanger, dus ik hoop dat het binnenkort afgelopen is met ziek zijn en ik dan lekker kan gaan genieten. Gaat het bij jullie ook allemaal wat beter na de eerste zware drie maanden?
Het enige 'voordeel' is dat ik al ruim tien kilo ben afgevallen de afgelopen 6 weken. Ik was voor de zwangerschap vrij zwaar, dus ik kan wel wat hebben, maar op deze manier is natuurlijk niet erg gezond. Maar nog geen buikje te zien dus (eerder minder buik dan meer) en mijn kleren passen nog gewoon (al loop ik meestal de hele dag in mijn pyjama). Dat was bij de eerste wel anders, toen kocht ik nu al mijn eerste zwangerschapskleren!
Met de beeb gaat het allemaal wel goed, heb nu 2 echo's gehad. Vooral de 2e was heel leuk, toen was de beeb echt naar ons aan het zwaaien, zo cool!! Dus dan weet ik weer waar ik het voor doe allemaal.
Mijn dochter van 3 vind het allemaal heel leuk, een broertje of zusje erbij. Ze vraagt steeds hoe het groeit, geeft af en toe al kusjes op mijn buik en komt mij knuffels geven om me beter te laten voelen. Zoooooo lief.
Met een kamertje of spullen houd ik me nog niet bezig. We hebben natuurlijk heel veel spullen van de eerste nog. Een kamertje moeten we wel nog creeren, we gaan op zolder een tussenwandje plaatsen. Maar pas als ik me beter voel hoor. En mijn man moet begin maart nog examens doen van een opleiding die hij naast zijn werk heeft gevolgd, dus daarna gaan we dan wel eens aan de slag. Ach, is niet zo veel werk en we hebben nog tot augustus
Vorige keer hebben we echt grondig verbouwd voor de eerste kwam (niet alleen de babykamer hoor), en waren we volgens mij een dag van te voren klaar dus het zal nu allicht beter gaan hahaha.
Groetjes!!