Veel dingen die jullie al noemden zijn herkenbaar! Wij hebben het afgelopen week aan iedereen bekend gemaakt en stromen de kaartjes en cadeautjes dus binnen, zo leuk! Ik ben wel ontzettend ziek, echt hele dagen misselijk en veel overgeven, wat een ellende zeg. Ik ben nu 10 wkn en 3 dagen dus hoop dat ik na die 12 weken mezelf beter ga voelen. M'n buik is dus nog plat maar inderdaad is ie 's avonds ook wel dikker, dan denk ik wow! Maar de volgende morgen is het weer verdwenen, haha. Ik wil ook een dikke buik!!😉 Straks zitten we waarschijnlijk weer te klagen dat hij in de weg zit maar nu kan het niet snel genoeg gaan!
Wij moeten volgende week weer naar de vk voor een 2e echo en intake, ben zo benieuwd! Verder lees ik ook graag tijdschriften om me een beetje voor te bereiden op de verdere zwangerschap en om tips en ideetjes op te doen, heerlijk vindt ik dat! Zodra ik weer een beetje op de been ben ga ik gelijk alle babyzaken afstruinen en lekker shoppen voor de kleine! Heerlijk lijkt me dat. Kamertje uitzoeken, kinderwagen, box etc.!!
Succes allemaal!