wat is het rustig hier!!!

zeg dames wat is het rustig. is iedereen van het mooie weer aan het genieten? ik wel in iedergeval. lekker met de meiden naar buiten om te wandelen en spelen.

wat doen jullie vooral met dit mooie weer met de kleintjes???

liefs

hoi hoi

hier ook lekker aan het genieten hoor,inderdaad lekker wandelen.
we waren ook bezig met de achtertuin die is nou mooi af dus de oudste kan nu ook mooi buiten spelen,vooral leuk omdat ze zondag twee jaar wordt,dus hopen op mooi weer hahahahaha.

liefs

Onze tuin is na een verbouwing van ons huis helemaal op de schop geweest. Met het mooie weer konden we dus niet buiten zitten. Deze week hebben 2 hoveniers de bestrating en de borders aangelegd (cadeautje van schoonouders, lief he?!). Dit weekend gaat het gras erin en dan kunnen we weer fatsoenlijk buiten zitten. Joepie! Alleen verwachten ze helaas minder weer...

Maar wij gaan met het lekkere weer dus meestal alle speeltuintjes in de buurt langs of de eendjes voeren. Coen lopend of op zijn loopfiets en Niek in de kinderwagen.

Corina, fijne verjaardag van je dochter zondag!

Hallo,
Hier weer druk op mn werk en voorbereidingen voor onze terug keer naar Nld deze zomer.
Gijs komt hier meestal buiten onder de bescherming ve paraplu of in elk geval een pet en kleren met lange mouwen/broekspijpen.

We zien er naar uit om in Nld leuke dingen met hem te kunnen gaan doen als fietsen en kinderboerderij.

Tja momenteel heb ik het ERRUG druk!

Waar halen jullie de tijd vandaan??
Ik werk weer 2 dagen, moet van alles regelen, ik moet weer taart bakken (ben bezig eigen mini-bedrijfje voor marsepein taarten op te zetten) en ondertussen zit ik met Pepijn die niet helemaal in zijn hummetje zit en met Myrthe die heel erg aan het peuterpuberen is en totaal niet wil luisteren :-(
Oj ha en het huishouden natuurlijk, waar ik erg achterloop.
Ik loop mezelf achterna, heb het gevoel alles maar voor de helft te doen.
Dus hier niet veel tijd momenteel...
Oja tuin... Die is bijna af. Myrthe heeft jungle gym toestel gekregen. Die is af, ze kan nu glijden alleen de zandbak moet nog. En dat duurt natuurlijk weer hahaha
@ Corina, fijne verjaardag van je dochter zondag!

Liefs

Komt me bekend voor hoor Reneke haha. alleen werk ik als gastouder dus voelt het wat minder druk omdat ik altijd thuis ben. Ik ben ook bezig een eigen mini bedrijfje op te zetten (www.suusenkids.nl). Het kost veel tijd, maar owwww wat is het leuk om te doen! Ik zit dus ook niet zoveel buiten. Zodra ik tijd heb ben ik aan het voorbereiden.
De deur staat altijd open dus de kids lopen in en uit. Robin, mijn kleine bengel houdt niet zo van de zon dus als hij wakker is, zijn we vaak binnen. Of een blokje om zodat hij veel om zich heen kan kijken. Voor mijn werk ben ik natuurlijk volop bezig met de kinderen. Knutselen, schminken, spelen, bakken noem maar op. Dat vind ik wel echt het voordeel van gastouder zijn. Ik doe leuke dingen met de kinderen en verdien er ook nog geld mee! Daarnaast heb ik ook niet de grote drang om na werktijd nog eens intensief met ze bezig te zijn om een soort van schuld gevoel weg te vegen. (heb ik wel als ik buitenshuis werk)

2,5 dag werken, huishouden, boodschappen en dan nog een paar maanden aan achterstallige bezoekjes inhalen.
De hele dag staat de deur naar buiten open en loopt Thomas in en uit.
Hanna is meer binnen, zo warm is het nog niet. Soms even buiten in de schaduw met de wipstoel. Maar ze kijkt dan zo moeilijk door het zonlicht, dat vind ik wel zielig.

Ik werk 4 dgn maar hoef daarnaast gelukkig geen huishouden te doen. We hebben 2 ochtenden iemand voor de schoonmaak en de 3 dgn dat de oppas aan huis komt doet ze ook licht huishoudelijk werk. Wanneer ik thuis kom kan ik heerlijk van Gijs genieten en koken, al doet mijn man dat het meeste omdat hij vanuit huis werkt.

Dat zal ik wel missen wanneer we weer in Nld gaan wonen. Dan moet ik het allemaal weer zelf gaan doen en dat na 3 jaar verwend te zijn geweest ;-)

Leuke en duidelijke website Susanne, wie weet contact ik je wel eens wanneer we weer in Nld wonen en ik zeker weet waar we komen te wonen.

Heb jij ook een website Irene?

Groeten,
Johanneke

Terug
Bovenaan