wat is het rustig hier!!!

@ Reisa, gecondoleerd. Sterkte met alles!

@ Reneke, de meeste dingen zijn al geregeld. Nu alleen nog de muziek uitzoeken voor in het gemeentehuis en op het feest. En verder de puntjes op de i zetten.

Wat leuk om zo over jullie bezigheden te lezen!

Reneke, ik ben helemaal onder de indruk van je taarten! Verder dan toupoucen kom ik niet. Gelukkig kennen ze die in Canada niet en is mijn man er helemaal weg van.. :p

Suzanne, ik heb ook even op jouw site gekeken. Had nog nooit van 'gastouders' gehoord en vind het een goed initiatief. Ik heb zo mijn bedenkingen bij de creche, maar dit zou ik zeker in gedachten houden als ik mijn studie in September weer oppak.

Reisa, nogmaals.. veel sterkte voor jou en je schoonfamilie in deze tijd van afscheid.

Daphne, wat spannend allemaal! Ik ben vorig jaar op een boot ongeveer op de grens van Canadese en Amerikaanse wateren getrouwd. Hele mooie zonsondergang en een groep orka's die voorbij zwommen.. Helaas kon de muziek niet worden gedraaid, anders zou "Somewhere Over The Rainbow" van Israel Kamakawiwo?ole over de golven hebben gedeinsd. Succes en vooral veel plezier met het regelen van de laatste paar dingetjes!

Ik deed zelf niet zo veel bijzonders met het mooie weer. Vooral veel wandelen met Aqua en schaapjes en eendjes kijken. Nu het weer grauw en grijs is, laat ik haar lekker binnen spelen terwijl ik het huishouden doe of foto's aan het plakken ben. Ik heb het geluk dat ik nu nog even niet werk en volop kan genieten van Aquafina. Hoewel ik moet toegeven dat ik het wel mis! Ik heb altijd fulltime gewerkt of gestudeerd, dus om zo ineens "alleen maar" fulltime mama te zijn, is wel anders..

Terug
Bovenaan