wat is het rustig hier!!!

mooie site suzanne. jammer dat het niet bij ons in de buurt is.

ik werk onregelmatig dus tijd voor het huishouden schiet er hier ook wel eens bij in, gelukkig help mnanlief ook veel dus dat maakt weer een hoop goed. als we gaan wandelen gaat julia in de wagen en renske lopend en/of op het meerijplankje. en dan doen we gelijk maar boodschappen. 2 vliegen in een klap.
verder vind ik het wel druk met 2 kinderen. je hebt weinig tijd voor jezelf.eigenlijk alleen als ze op bed liggen.

@ Suzanne,

Wat grappig ik woon in Hoogkarspel dus dat is vlak bij...
Ik hou je in gedachten als we nog opvang nodig hebben...
Verder werk ik weer 3 dagen ik vind het wel druk hoor maar het is goed te doen. En geniet volop van onze dochter...

Bedankt voor alle leuke reacties! Jullie zijn de eerste die de website hebben gezien haha. Hij was net een dag online. Tips zijn welkom ;)

@ Reneke: Wat een mooie taarten!!! Wat super om te doen! Lekker creatief bezig zijn, leuk hoor.

Wat een mooie taarten zeg!

Ik werk 3 dagen in de week, maar ik ga bijna elke dag wel een stukje wandelen met Chris. Lekker lopen in de zon en af en toe nog een boodschapje.
Verder zijjn wij hier druk bezig met de laatste voorbereidingen voor onze bruiloft, die is over 5 weken dus ik vind het best spannend haha!
Het huishouden, tja... de ene dag doe ik wat meer dan de andere dag :)

Groetjes!

Daphne

Hoeveel ik bak per maand is verschillend...
Deze maand 2, vorige maand 2 en in maart 3.
Misschien in juni de eerste bruilofttaart....
Sowieso cupcakes voor de bruiloft. Wel heel leuk om te doen.
Maar alles moet in de avond uurtjes. Ik werk ernaast nog 2 dagen en overdag de marsepein figuurtjes maken terwijl mijn dochter van 3 rondloopt is geen doen. Want die wilt graag "helpen"....
Taart bakken doe ik wel met haar, want dat vind ze heel leuk en ondertussen snoept ze haha

@ Daphne, wat spannend.... Nog veel te regelen of valt het mee?

Naast dat het hier mega druk is met werk, school, psz, sportclubs, zwemles, de oogarts voor Renske, en de fysio voor Lotte, cb afspraken voor Renske en Lotte (soms het is echt te idioot zo druk), zijn we deze week vooral bezig geweest met de uitvaart van mijn schoonvader. Nu dat afscheid is genomen, moet de flat van hem leeg. Hij woonde alleen, dus daar is Dennis op dit moment om een begin te maken. En daarna komt natuurlijk ook de hele financiele afhandeling nog.

Terug
Bovenaan