wat is jullie "kooptic"

A

Anoniem

Guest
Buiten dat ik belachelijk veel kleding voor de kinderen koop heb ik een zwak voor agenda's
Ik ga goed rondkijken wat ik het mooist vindt en als ik er dan 1 heb gekocht dan ga ik er heel netjes inschrijven. Ik baal dan ook echt als ik er in moet strepen. Dit wordt gelukkig na een paar weken minder. Het liefst koop ik twee keer per jaar een agenda.
Ik heb zelfs in mijn agenda staan wanneer ze weer binnenkomen bij de Hema
Volgens mij wordt het tijd om in therapie te gaan

HEBBEN JULLIE OOK EEN SPECIALE TIC?

Liefs sandra

Whahaha praat eens met MAESTHER hihi (hoewel zij mij aardig aan het aansteken is hihi)

Groetjes van Cissy

Ja maar Cissy, het is echt allemaal niet duur hoor! Ik hoorde vanmiddag gewoon mezelf praten toen ik Esther over haar koopgedrag hoorde!

Hihi we zijn vanmiddag ook weer even "op pad geweest". En wat blijkt? € 80 euro is echt niks!!!   Zo weg! Whahahaha

Hey willen jullie mijn erbuiten laten!!!  Het valt best mee! Ik heb vandaag nog geen € 50 uitgegeven

Ooohh, dan valt het best mee. Maar je hoeft je niet te schamen hoor, ik heb niet voor niets de hele serie van Shopaholic (boeken) thuis liggen.Voornamelijk gekregen van mijn schoonfamilie!

haha ik heb shopaholic en baby die is echt heel erg!!!!!!!!!!!! haha zoveel centjes heb ik niet hihi

Terug
Bovenaan