Moet ik dat nu nog eens gaan vertellen? Hahaha..
Buiten spullen voor de kleine geef ik (lees: wij) veel geld uit aan spullen voor in en om het huis. Ik heb dus een (beetje erg) zwak voor inrichten....
Ik vind het heerlijk om alle hoekjes van het huis, tuin etc te voorzien van leuke spullen. Dat vind ik gewoon gezellig! De voorzolder is bij ons zelfs voorzien van een hip schilderwerk en meubeltjes en ook de tuin moet voor mij gezellig zijn. Het is immers het verlengde van de huiskamer. Daarom vind ik het geweldig om op zoek te gaan naar datgene wat er precies bij past en dat hoeft nog niet eens nieuw of duur te zijn. Ik ben erg handig in het opknappen van meubelen dus heb altijd wel iets te doen. Ik heb alles behalve een druk huis, dus niet dat jullie denken dat ik overal frutsels en dingen heb staan. Ik ben meer van de rust en eenheid..
Ik heb dan van die momenten dat ik ergens naar kijk en dan denk:"Daar zou ik wel eens zus en zo kunnen doen", en de dag er op ben ik er al aan begonnen. Dat kan van opnieuw schilderen zijn tot het omswitchen van meubelen. Gisteren had ik weer een ideetje voor de zolderkamer, welke perfect in orde is hoor, en dat ga ik dus volgende week ook uitvoeren. Vaak dan heb ik iets in mijn kop en kan ik er zelfs niet van slapen haha.. dan wil ik het gelijk gaan doen. Héél soms is het wel eens voorgekomen dat ik gewoon s'nachts mijn ideetjes ging uitvoeren, dat vind ik dat zó leuk! en tsja,.. als je toch wakker ligt!
Mijn vriend moet er vaak mee lachen en vind ook alles best. Maar dat komt denk ik omdat alles tot nu toe goed is afgelopen en een verbetering was haha..
Afgelopen week hangt eindelijk de tuinverlichting.. Ben er dan zo blij mee dat ik s'avonds steeds naar buiten kijk, als de lantaarntjes branden, hoe gezellig het uit ziet.
Ik probeer dus altijd mijn fansasieen na te jagen en te realiseren. Het hoeft en kan ook niet altijd allemaal in een keer, dus het gaat projectje voor projectje..
En als het dan eenmaal af is en het zo is geworden als ik in gedachte had ben ik apetrots!
Wij wonen nu al bijna 2,5 jaar in dit huis en er zijn nog genoeg dingen die gedaan moeten worden. Dit jaar gaat eindelijk die kotslelijke keuken er uit (grootste ergernis van het huis) en dan is alles zo goed als af..
Tsja,.. Zo heeft iedere gek z'n gebrek hè hahaha..
Esmé mv Kay
ps: gelukkig heeft vriendlief dezelfde tik, hij is alleen niet zo van het uitvoeren haha.. Hij gaat liever shoppen!