wat is jullie "kooptic"

Ik vind het heel leuk om speelgoed te kopen  en kleding voor Thomas en mijzelf natuurlijk!

Hoi hoi,

Ik heb een schoenen en een zonnenbrillentic...en voor ons Tess koop ik ook veel te veel.

Liefs Kitty en Tess

Voor mezelf schoenen.

En heel veel kleding voor de meiden!! Das echt erg!!

Liefs Annemarie

Agenda's!
Ik vind het wel een leuke tik.
Ik heb het niet zo erg maar vind het ook zonde als ik dan moet strepen haha.
Heb een heel mooie van Hallmark gehad maar nu hebben ze die niet meer.
Eigenlijk heb ik geen echte kooptics.
Maar dat wil niet zeggen dat ik geen geld uitgeef hoor... ik geef het gewoon aan alles uit!

Hahahaha, ik moet wel lachen om mijn voorgangster hoor...
Ik heb dat ook wel. Ik koop voor mezelf wel redelijk wat. aan kleding en schoenen dus...
En voor Stef is het helemaal vreselijk! Die heeft echt zoveel kleertjes!
Verder baal ik ook als ik net mijn nieuwe agenda heb en ik moet strepen...doe ik liever niet. En een tip: Mijn katten gooien nogal eens iets om, en dan bij voorkeur over mijn agenda, dus ik koop er per jaar meestal twee,,,, Dussss zet veel bloemen op tafel, neem een kat, en voilá!

Liefs Annet

Wat een leuk topic!!

Met die agenda is wel herkenbaar, realiseer ik me nu pas... Ik moet en zal elk jaar een mickey mouse agenda hebben van Hallmark, en o wee als ik een letter verkeerd neerzet, want dan haal ik ook zo een nieuwe ja!! Triest ben ik eigenlijk...

Maar een echte tic heb ik voor kipling tassen. Ik vind bijna elk model en bijna elke kleur mooi. Dus ik koop minstens 2 tassen per jaar en heel soms dan ook nog extra als ze in de uitverkoop gaan! Van hubbie kreeg ik na de bevalling een nieuwe tas cadeau, ik was zo blij als en kind met mijn tasje, hahahah!   ( en Annet: hier had de hond voor een goed excuus gezorgd dat er een nieuwe nodig was, details zal ik allen besparen!)

-X- Marieke

wat mijn koop tic is zijn vestjes voor mijn ventje, kaylin of voor mezelf dat haalt me niet uit maar vestjes kopen is echt een tic van me.
wat leuk om te lezen wat tics van iedereen zijn.

Mijn verslaving....Phoe kleding en schoenen.....NIet alleen voor mezelf maar voor het hele gezin....Heerlijk vind ik dat....
Of vaak nutteloze dingentjes......Potjes, plantjes, kaarsjes, fotolijstjes....
Ik moet het allemaal hebben....Maar kan het vaak gewoon niet kwijt...haha...

Groetjes Jacqueline & Senna

Terug
Bovenaan