wat is nou echt handig??

Een box met een lade eronder is wel praktisch om bv speelgoed in op te bergen wat je even niet gebruikt.

Liefs Saskia

O ja en een heel lang nachthemd. Ik heb zo gelachen in het ziekenhuis toen er een vrouw over de gang liep met zo'n gaasonderbroek aan (krijg je aan als je net bent bevallen om het kraamverband op zijn plaats te houden) en ik zo in haar billen keek. Wat was ik blij met mijn lange nachthemd. Alles netjes bedekt.

Groetjes van marloes

Ik heb gelukkig veel kunnen lenen. Is ook lekker als je iets niet meer gebruikt. Terug geven  en je hebt weer ruimte!
Mijn zoon is maar kort in het badje geweest, Omdat hij er al snel niet meer in paste, hebben we een 'houder" voor in bad gekocht. Kan hij lekker in liggen en jij hebt beide handen vrij om te wassen/spelen.  
Die houder kun je erg lang geburiken. Jens is nu bijna 9 maand en past er nu pas  niet meer in.

Samen douchen is ook handig en leuk!  

Ik zou ook zeker een paar setjes hele kleine kleertjes kopen. Je krijgt wel veel als kraamcadeau, maar dat zijn vaak (in ons geval) wat grotere maten.
En als ze pas geboren zijn kan alles veel te groot zijn. Dus een paar setjes maatje 50 dan heb je tenminste iets voor de eerste dagen.

Hydrofiel luiers!! Die gebruik ik (nog steeds) overal voor.. Slaapzakje (heb echt alleen de eerste 3 weken lakentjes gebruikt daarna nooit meer), bepanthen zalf ook idd. Verder veel rompertjes, en wat kleertjes (niet te veel want je krijgt ook heel veel)
Ik heb bij mijn oudste ook netjes de hele uitzetlijst gevolgd, maar de helft gebruik je daar niet van. Net als die omslagtruitjes nou die hebben ze bij mij nooit aangehad.. Die flanellen doeken gebruik ik ook nooit..

Als je FV gaat geven, heb je een torentje nodig waar je je voeding in mee kan nemen.
Heb je bij de Hema DStik handig en makkeijlijk als je de deur uit moet!

X Saskia

hoi

ik zou sowieso niet meer als 1 fles aanschaffen! wij hadden een heel pakket(starterspakket) van avent gekocht....maar bleek later dat mijn dochter moeite had met die flessen(spenen te breed voor haar kleine mondje)en ben ik overgetspt op difrax s-flessen en nu zit ik dus mooi met dat pakket.

en tja...ik vind het thermobad van bebe jou wel ideaal! je hebt er pompjesbij voor shampoo en badspul,ideaal! heb je maar 1 hand nodig om shampoo eruit te krijgen.
en mijn dochtertje zit er nu(9,5 maand) nog in...ok...liggen gaat niet echt meer,maar ze kan zelfstandig zitten,dus zit ze gewoon rechtop en de standaard er ook nog onder.

verder gebruik ik de wipstoel nu ook nog steeds,ideaal!
en verder is het meeste wel gezegd geloof ik!

succes meid! gr. marjolein(mv lianne 13-05)

Hoi,
Als je fv gaat geven is een kleine thermoskan erg handig, voor heet water..
Als je dan weggaat vul je thuis vast een fles gedeeltelijk met koud water om mee te nemen,  en meng je het ter plaatse op temperatuur!
Ik vind het ideaal..
Een badje gebruik je inderdaad vaak kort, zou ook geen dure kopen hoor.
Onze dochter gaat nu dagelijks op een badlaken onder de douche, liggend, of straks zittend, erg handig.En weinig op te ruimen als je haast hebt.

Gr Rina, mama van 3 kids..

Terug
Bovenaan