wat is nou echt handig??

Hoi,
koop idd zelf kleertjes in een kleine maat (50/56) en dan het liefst zo een soort boxpakje, dus met voetjes met drukkertjes aan de voorkant (dus niet op de rug) dat vond ik zelf prettiger dan al die leuke broekjes met truitjes of jurkjes want dat is niet makkelijk als ze zo klein zijn.
De grote spullen zoals, box, eetstoel, wipper, badje zelfs de kinderkamer zou ik ook op marktplaats zoeken, scheelt je een hoop geld.
Probeer niet teveel kleertjes te kopen want elke moeder weet t: de helft wordt niet gedragen! en dat is zo zonde.
Nou geniet nog lekker van je zwangerschap en de rust, echt doen hoor, want als die kleine er is. . . . . . is t gedaan met de rust! Haha maar wel heel leuk zo een klein moppie.
Gr. van Sonja

quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-02-2008 14:15:57'));

Ik gebruik als aankleedkussenhoes een handdoek, net zo makkelijk!!

Flessenwarmer vind ik echt overbodig. Hebben hem slechts 3x gebruikt, dussss, zonde van t geld
Ook stond bij mij int lijstje dat je 5 flessen moest hebben... Waarvoor, vraag ik mezelf nu af?????
We gebruiken 2 flessen, 1tje om het in te mengen en de andere drinkt hij uit.
En die flessen die we destijds hebben gekocht, liggen nog in de kast.
Hydrofielle luiers zijn erg handig, je kunt er  niet genoeg van hebben vind ik zelf.
Flanellen luiers gebruik ik alleen om onder Dylano zn hoofdje te leggen in zijn bedje, voor het geval hij spuugt
Maar hij heeft inmiddels in de gaten dat hij die eraf kan doen, dus is dat feest ook voorbij
Ohja... slaapzakjes, ook erg handig!! Dylano lag altijd met zijn beentjes tussen de spijltjes, en wisten niet wat we daaraan moesten doen. Tja... dat heb je als je voor de 1e x moeder wordt.

Geniet van je zwangerschap meid!!

Ik ga zeker nog verder denken

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

Ik lees dat jij een flessenwarmer hebt die je niet gebruikt. Ik heb er een van mijn zusje geleend en wij vonden hem wel heel handig. Nu zijn wij zelf op zoek naar een exemplaar omdat ik hem helaas weer terug moest geven want mijn zusje is inmiddels zelf bevallen van haar tweede zoontje. Mag ik vragen wat voor een jij hebt, kan hij ook op de sigarettenaansteker van je auto? Als dit zo is waar heb je hem gekocht. Wij kunnen hem nergens vinden.

Groetjes
Inge

Hoi,

Ik heb ook nooit een flessenwarmer gebruikt. De magnetron of een pannetje doet prima z'n werk. Wij gebruiken ook 2 flessen Dirfrax met een bocht tegen krampjes. 1 fles voor de gewone melk en 1 fles voor de nachtvoeding met pap en dus een grotere speen. Verder vind ik nog steeds de sterilisatiebak van de hema echt geweldig. Alle soorten flessen, spenen etc past er in. Het gaat allemaal veel langer mee, dan wanneer je het uitkookt. Bij uitkoken komt er een soort 'laagje' om alles heen (hier in het oosten veel hard water).

Groetjes Lynn

Hoi Lynn,

Dat 'laagje' rond de flessen na het uitkoken kun je verhelpen door een beetje aziijn toe te voegen aan het water. Deden wij ook altijd.....
Nu ben ik niet meer zo van de uitkook. De flessen (inclusief spenen) gaan gewoon mee in de vaatwasser. Behalve als we pasta met rode sauce hebben gegeten, want dan wordt alles rood.....

Groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan