hoihoi, fijn zeg, al jullie reacties.
ik heb het er gisteravond nog goed met m'n vriend over gehad (nadat ik echt de hele dag heb lopen piekeren) en besloten dat we toch gewoon met 8 weken gaan. ik denk namelijk dat ik het niet goed aankan als we een onzekere uitslag krijgen, dan loop ik die hele week in het buitenland op hete kolen en zonder m'n vriend en dat is ook niets. Gewoon geduld hebben dus. we hebben wel afgesproken dat als ik me echt veel te veel zorgen maak of me niet goed zwanger voel ofzo, we wel met 6/6,5 week gaan. Gisteren ging het namelijk even niet zo goed, ik werd al wakker met grote onzekerheid en tijdens het werken kreeg ik ineens buik en rugpijn. niet echt pijnpijn maar wel heel gevoelig. ik heb het geluk dat ik vanuit huis werk, dus ik ben 's middags even een uurtje gaan liggen en daarna ging het weer beter. 's avonds was het weg en vandaag voel ik me weer helemaal zwanger. maar het is gisteren wel echt door m'n hoofd geschoten van 'daar gaan we weer'. (al is het de vorige keer ook niet vanzelf gekomen of met pijn maar pas adhv de echo). ik ben fotograaf en heb de dag ervoor nogal veel moeten sjouwen met mijn apparatuur, misschien kwam het daar wel van, geen idee.
nou goed, ik denk dat we allemaal moeten leren omgaan met die onzekerheid, dat we daar niet meer vanaf komen. helaas!
@ petra, ga je al bijna afrijden? kan me goed voorstellen dat je daar je hoofd bij wilt houden! als ik al merk wat ik op een dag allemaal voor raars doe en fouten maak haha!!
@ marije, wel goed dat je zoveel afleiding hebt, houden zo! het komt vast vanzelf wel.
@ keesje, hoe gaat het met jou? je hebt een moeilijke tijd gehad he, afgelopen maand(en)?
@ wilhelmin, laat je ons weten hoe het is gegaan met de echo? kan me voorstellen dat je je ook zoveel zorgen maakt.
doei meiden!
liefs sab