Wat is wijsheid...vervroegde echo of niet?

Ik kreeg die kans niet. Mocht wel gelijk voor een echo komen maar ze zei niet dat ik er dan later weer een kreeg. Ik zei nog: ja, maar dan blijf ik onzeker want nu stopte het bij 8 weken en 6 dagen. Heb dus voor een late gekozen en ga morgen. BEN ZO BANG want vorige week had ik erg veel menstruatie-achtige buikpijn, trok door naar mijn benen en maandag een beetje bloed bij afvegen. Dinsdag ook nog 1x. Voige keer had ik ook 1,5 dagen bloed en kawm het niet vanzelf los. Ben zo bang dat ik dit mogrn weer zal horen.
morgen pas eind van de middag. Hoop zo dat het goed is. we wilden het met mijn verjaardag(en fam met Pasen) bekend maken. Wat gaat er nu gebeuren

Hoi Sab,

Moeilijk allemaal hoor. Ik zou ook niet echt weten wat te doen eigenlijk maar keesje heeft ook wel gelijk denk ik...heb je net een echo gehad...je kan de deur uitlopen en tis alweer anders...niks is betrouwbaar he pfff. Maar goed...tijd meid...tijd. Ik hoop echt dat het gewoon heerlijk blijft zitten en mag groeien en groeien.

Wij beginnen aan ronde 3. Maar zijn er niet al te veel mee bezig..ik zie wel of het raak is haha..wil echt heel graag even dat rijbewijs en zoals ik al zei, als ik zwanger ben dan ben ik heel anders en echt dromerig en zweverig...wil het dan het liefste daarna maar hahaha. Maar toch ondertussen hoop ik toch dat het gauw wel zo is. zucht....

@ wilhelmin,

Sterkte bij de echo...wat een zenuwen zeg. Laat je het ons weten?

@ Marije,

Nu nog niet ongesteld? Balen zeg! Hopelijk zet het gauw door he.

Groetjes allemaal en liefs

Petra

hoihoi, fijn zeg, al jullie reacties.
ik heb het er gisteravond nog goed met m'n vriend over gehad (nadat ik echt de hele dag heb lopen piekeren) en besloten dat we toch gewoon met 8 weken gaan. ik denk namelijk dat ik het niet goed aankan als we een onzekere uitslag krijgen, dan loop ik die hele week in het buitenland op hete kolen en zonder m'n vriend en dat is ook niets. Gewoon geduld hebben dus. we hebben wel afgesproken dat als ik me echt veel te veel zorgen maak of me niet goed zwanger voel ofzo, we wel met 6/6,5 week gaan. Gisteren ging het namelijk even niet zo goed, ik werd al wakker met grote onzekerheid en tijdens het werken kreeg ik ineens buik en rugpijn. niet echt pijnpijn maar wel heel gevoelig. ik heb het geluk dat ik vanuit huis werk, dus ik ben 's middags even een uurtje gaan liggen en daarna ging het weer beter. 's avonds was het weg en vandaag voel ik me weer helemaal zwanger. maar het is gisteren wel echt door m'n hoofd geschoten van 'daar gaan we weer'. (al is het de vorige keer ook niet vanzelf gekomen of met pijn maar pas adhv de echo). ik ben fotograaf en heb de dag ervoor nogal veel moeten sjouwen met mijn apparatuur, misschien kwam het daar wel van, geen idee.
nou goed, ik denk dat we allemaal moeten leren omgaan met die onzekerheid, dat we daar niet meer vanaf komen. helaas!

@ petra, ga je al bijna afrijden? kan me goed voorstellen dat je daar je hoofd bij wilt houden! als ik al merk wat ik op een dag allemaal voor raars doe en fouten maak haha!!
@ marije, wel goed dat je zoveel afleiding hebt, houden zo! het komt vast vanzelf wel.
@ keesje, hoe gaat het met jou? je hebt een moeilijke tijd gehad he, afgelopen maand(en)?
@ wilhelmin, laat je ons weten hoe het is gegaan met de echo? kan me voorstellen dat je je ook zoveel zorgen maakt.

doei meiden!
liefs sab

oh wat heerlijk, wat een opluchting! dus je bent nu 8 weken?
ik heb sinds gisteren ook 'n beetje 'n rare buik (pijn is een groot woord) en maak me ook 'n beetje zorgen, maar als ik dat lees van jou dan heb 'k meer hoop. heeft ze nog gezegd waar dat door kwam? of zal het de groei zijn?
fijn voor je, en nu lekker aan je fam vertellen!

Hoi S,

Fijn dat je er uit bent voor jezelf dat scheelt weer een hoop getob. En zeker een gedoe als je dan in het buitenland zit pff, niet handig. Kijk maar wel uit met al dat gesjouw he. LATEN sjouwen is beter hahaha.

Ik rij op 8 mei af dus dat duurt niet meer zo lang maar wel weer in het vooruitzicht met zwanger worden. Dan duurt alles lang natuurlijk maar goed ik kan het wel hebben nu, voel me sterk.

Hoop snel weer wat van je te horen. Ik zelf ben vanaf morgenmiddag tot maandagmiddag weg naar center parks dus we zijn er ff niet haha. Ik lees volgende week wel weer bij. Groetjes en doe rustig aan voor zover dat gaat he. Ik duim dat alles lekker groeit en lekker blijft zitten! duim duim duim voel je het? hahaha.Groetjes en liefs van mij.

Peet

@Wilhelmin

Geweldig nieuws! Ben blij voor je.

Hallo,

Lekker genieten in Center Parcs en rustig aan in het buitenland he? Als je terug komt wacht er iets leuks!

Hoop dat je ook genieten kunt. Dubbel allemaal he? Ik heb dat ook wel een beetje. Toch kan ik echt af en toe een heeeeeeeel blij gevoel hebben. Heerlijk!

Dag dag
D

hoi!
geniet er lekker van in center parcs! hoop dat je 'n beetje weer hebt! of bergen sneeuw of 'n lekker zonnetje. en anders kun je altijd nog 100x achter elkaar van de wildwaterbaan af hihi!
enne, dat laten sjouwen is een goed plan (als het even kan)...heb nu nog spierpijn ofzoiets haha...net lekker in bad gegaan met 'n lekker olietje. tja, zo kun je jezelf ook af en toe heerlijk verwennen.
meiden, fijn weekend en vrolijk pasen! gaan jullie nog eieren zoeken danwel verstoppen?
groetjes!! liefs sab

Terug
Bovenaan