Wat is wijsheid...vervroegde echo of niet?

Hoi Sab,

Dank je wel voor de belangstelling. Ja, het is wel weer even moeilijk geweest. Een jaar zonder mijn zoontje. Het blijft zo onwerkelijk en pijnlijk.
Ik lees het forum nog wel regelmatig en volg jullie, maar ik heb zelf niet zo veel te melden, vandaar dat jullie weinig van me  lezen.
Ik ben heel blij dat er weer meiden zwanger zijn na hun miskraam. het geeft wel moed dan hoop ik dat ik het ook weer mee ga maken. Het maakt me soms ook wat jaloers (geen lelijke jaloezie hoor!!!!!!!!!!!!, ik gun het jullie met heel mijn hart).
Ik ben nu voor de 2e maand bewust bezig met ovulatietesten. Mijn man wil er niet aan, dus doe ik het maar stiekem. En het bevalt me wel, want ik zie mijn eisprong weer verschuiven naar z'n oude patroon van 5 weken. En beter weten wanneer je de meeste kans hebt. En ach, als de test positief is, mijn man wil meestal wel.  Voor het eerst voel ik me positief over een zwangerschap en voel dat ik er aan toe ben om weer zwanger te zijn. Dus hopen, hopen, hopen en wie weet! Laatste kans op een 2008 baby!

Succes met je zwangerschap, ik kan me alle onzekerheid goed voorstellen, maar ga uit van het positieve!

groetjes, Keesje

Hey S,

Ik ben er weer  gaat alles nog goed met je? Ik hoop van wel natuurlijk. Center parks was leuk. Wel erg druk haha. We hebben ook nog sneeuw gehad en hagel en ijzel en tja alles eigenlijk wel hihi. En ook heel veel zon tussendoor. Echt gek weer dus. Het zwemparadijs was erg lekker en ik ben zeker een aantal keren van de glijbaan gegaan haha. Nu weer terug naar de werkelijkheid.

Ik hoop dat alles goed met je is. Misselijk?

Veel liefs van mij

Peet

hoihoi!
nou dat klinkt goed! gezellig! lekker even eruit geweest dus?!
hier gaat het goed, sinds een paar dagen ben ik misselijk, moet echt om de paar uur wat eten, dan gaat het wel, en verder ben ik hondsmoe en plas ik me een ongeluk. en ik moet zeggen, ik ben enorm blij met die 'kwaaltjes', want dat is volgens mij een goed teken! vorige keer had ik wel snel trek maar misselijk ben ik toen eigenlijk nooit echt geweest. het is nu zo dat als 'k wakker word, het net voelt of ik flink aan het stappen ben geweest haha!
vandaag 6 weken...nog 2 weken spannend voor de echo...
hoe is 't verder met jou??
doei!
liefs s

Hey S,

Wat leuk om te horen. Zelfs de misselijkheid klinkt me als muziek in de oren hahaha. Maar meid, ik heb dat nooit gehad misselijk zijn. Ik heb natuurlijk wel al 2 kids he. En ook bij die zwangerschappen ben ik nooit misselijk geweest dus het zegt werkelijk niets. Maar het gevoel in jou zegt denk ik wel wat. Je klinkt gewoon lekker gezond zwanger hahaha...Wanneer zat je nou in het buitenland? Volgende week dan zeker? Kijk uit met dat gesjouw he enne...tuurlijk duim ik voor je dat de echo goed is!

Met mij gaat het goed, ik zit (zoals carina het zei) op het wachtbankje hahaha...er op of er onder! Duim je mee?

Geniet van je zwangerschap meid!

Liefs Petra

Terug
Bovenaan