Hoi Sab,
Dank je wel voor de belangstelling. Ja, het is wel weer even moeilijk geweest. Een jaar zonder mijn zoontje. Het blijft zo onwerkelijk en pijnlijk.
Ik lees het forum nog wel regelmatig en volg jullie, maar ik heb zelf niet zo veel te melden, vandaar dat jullie weinig van me lezen.
Ik ben heel blij dat er weer meiden zwanger zijn na hun miskraam. het geeft wel moed dan hoop ik dat ik het ook weer mee ga maken. Het maakt me soms ook wat jaloers (geen lelijke jaloezie hoor!!!!!!!!!!!!, ik gun het jullie met heel mijn hart).
Ik ben nu voor de 2e maand bewust bezig met ovulatietesten. Mijn man wil er niet aan, dus doe ik het maar stiekem. En het bevalt me wel, want ik zie mijn eisprong weer verschuiven naar z'n oude patroon van 5 weken. En beter weten wanneer je de meeste kans hebt. En ach, als de test positief is, mijn man wil meestal wel. Voor het eerst voel ik me positief over een zwangerschap en voel dat ik er aan toe ben om weer zwanger te zijn. Dus hopen, hopen, hopen en wie weet! Laatste kans op een 2008 baby!
Succes met je zwangerschap, ik kan me alle onzekerheid goed voorstellen, maar ga uit van het positieve!
groetjes, Keesje