wat kan dit betekenen?

A

Anoniem

Guest
hallo

mijn vriend en ik zijn sinds mei 2007 gestopt met de pil.
ik zit nu in cyclus 8 en ik zit nu op dag 27! sinds een paar dagen heb ik last van veel wittig/doorzichtige afscheiding. weet iemand wat dit kan betekenen, wat dit kan zijn??

gr miek

Hoi Miek

Ik heb dit probleem zelf ook een aantal maanden gehad (sinds ronde 7)
Helaas betekende het bij mij niets en werd ik gewoon ongie .
Heb ook andere meiden gesproken op een ander forum en ook bij hun zijn de  helaas gewoon op komen dagen.
Hopelijk is het bij jou anders, maar laat je er niet door gekmaken, het is (weet ik uit eigen ervaring) na zoveel maanden al moeilijk genoeg om rustig je NOD af te wachten en als je teveel gaat hopen door klachtjes valt het alleen maar meer tegen als ze weereens op komen dagen.
Kom anders eens buurten bij : "ronde 8 kan beginnen.. wie kletst/klust er mee" daar zitten allemaal meiden die in ronde 8 of verder zitten.
Ik ieder geval sterke met wachten de komende dagen.

Natalie
Ronde 9, 1e kindje

hoi,ik heb zelf een onregelmatige cycles de afgelopen 2 maanden van 23 dagen zelf heb ik ook deze maand dus veel slijmerige afscheiding gehad waar je ook draden mee kon trekken ben er vandaag toch wel achter gekomen dat ik een vette + getest heb dus het kan alles betekenen je lichaam kan je echt voor de gek houden tevens zijn wij 12 maanden bezig geweest dit word ons 4 de kindje ik wens je veel succes

Dames,

dank jullie wel voor de snelle reactie!
ik wacht nog maar gewoon een paar dagen af.
ik laat jullie wel iets weten zodra ik meer weet!

gr miek

manon.

proficiat met je zwangerschap trouwens. geniet ervan.

gr miek

hallo natalie en Manon,

hier even de "tussenstand".
ik zit nu inmiddels op dag 29 en nog steeds niets van de RD's te bekennen!
Hoe is het met jullie??

gr miek

hoi miek wat spannend zeg wanneer ga je testen?? ben er benieuwd nu hoor verders heb ik nergens last van voel zelfs mn borsten niet eens maar dat kan geen kwaad schijnbaar savonds heb ik wel een opgeblazen buiik nou succes met testen als je het vandaag gaat doen ben zeeer benieuwd gr. manon

hey manon,

ik heb eigenlijk ook helemaal nergens last van. alleen van mijn buik heb ik een klein beetje last. niet veel ofzo. verder voel ik niets. alleen mijn ongi blijft uit!!
ik weet eigenijk nog niet wanneer ik ga testen. de andere keren dat ik later ongi werdt dan verwacht dat ik allang getest, maar om de een of andere reden heb ik die "drang'nu niet. misschien ben ik bang om teleur getelt te worden! maar als het nu nog lang duurt voor ik ongi wordt, ga ik het wel doen hoor, de test.

gr miek

Terug
Bovenaan