wat kan dit betekenen?

hoi manon,
ja sorry was een typfoutje. moest zijn 36 en dus vandaag zit ik op dag 37!!!!
hoe is het met jou??

liefs miek

Hoi miek en manon

Sorry van de late reactie. Heb geprobeerd om niet teveel op het forum rond te hangen. Werdt er een beetje opstandig van.
Hier vandaag een positieve ovutest gehad, wel 2 dagen later dan normaal, terwijl ik normaal de klok er op gelijk kan zetten
Ach we wachten maar weer af.

Hoe is het nu bij jullie???

Groetjes Natalie

hoi miek en natalie met mij gaat het goed ik zweet nog wel erg veel maar dat zijn de hormonen natuurlijk gisteren heb ik me opgegeven voor moeders voor moeders die vrouw deed weer een test om het hcg hormoon te bepalen toch is dat weer spannend maar was duidelijk vet positief 28 jan. krijg ik mn eerste echo om te kijken hoe ver ik ben ik ben nu 5 weken zwanger of een maandje langer ik ga maar van 5 weken uit dan kan het altyd mee vallen .wat duurd het toch lang bij jou miek voor dat je is wat weet dat is ook stressen zeg zou je nu niet nog is een test doen of anders naar de huisarts gaan .en natalie dat je ovulatie test is anders is schijnt heel normaal te zijn bij iedere vrouw schijnt dat niet elke maand het zelfde te zijn dit is mijn vierde zwangerschap en heb mn ei steeds op een andere dag gehad bij de eerste weet ik het niet want toen ben ik door de pil heen zwanger geraakt bij mn 2 de dochter was het op dag 18 pas en bij de derde op dag 8 al en nu bij de vierde waarschijnlijk op dag 11 zo zie je maar dat het steeds verspringt maar tkan goed zijn dat het bij jou wel elke maand op dezelfde tydsstip komt mijn huisarts zei dat je ei elke maand verschilt wens jullie veel succes en hou me op de hoogte hoe het jullie vergaat he groetjes manon waar komen jullie eigenlijk vandaan??

hebben jullie zin om te msnnen?? is misschien wel erg leuk zo met zn drietjes

hallo nathalie en manon,

lijkt me leuk om te msn-en.
nog steeds geen spoor van de ongi   te bekennen. ben gister toevallig bij de huisarts geweest, voor de buikgriep die ik voor de 3 de keer heb. en ik heb het er wel even met hem over gehad inderdaad. maar hij zei dat ik toch echt gewoon geduld moet hebben!!! en anders over een weekje een test doen!! ook moet ik gewoon tot april/mei "wachten" omdat we dan een jaar gezig zijn!!

XXX

nou miek DAT IS OOK TOEVALLIG ik kom ook UIT DONGEN HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat is jou mail adres kunnen we ff mailen gr. manon

ow ow misschien kennen we elkaar dan wel!!
hahahahaha

mijn mail adres is annemiekebroekhoven@hotmail.com

gr

Terug
Bovenaan