Wat kan er toch zijn

Poe, wat heftig en vermoeiend voor jullie! Ik denk inderdaad zoals sommigen al opperden dat het heel erg grenzen opzoeken is, want gedeeltelijk herken ik het gedrag... (op het lang achter elkaar krijsen midden in de nacht na dan)
Onze dreumes (jongen) is nu 15,5 maanden en net weer wat 'leuker', maar was wel de afgelopen tijd ook erg pittig. Huilen om niks, zichzelf nog geen 2 minuten kunnen vermaken, krijsen om zijn zin te krijgen, 100 keer nee moeten zeggen, spelen met eten/niks willen eten en gooien met dingen als het hem niet zint. Zelf ben ik ook zwanger van nummer 2 en werd doodmoe van zijn gedrag en had dagen dat ik liever op mijn werk wilde zijn ipv vrij, ik vond heel de dag corrigeren gewoon ook niet leuk.
We hebben dit ook besproken tijdens een bezoek aan het CB. Ik zei letterlijk: het is een mannetje met een pittig karaker en een duidelijke eigen mening. Zij gaven aan dat het juist nu belangrijk was om censequent te blijven. Het gillen/krijsen is een manier om zich te uiten en zal blijven tot ze echt goed kunnen communiceren zeiden ze daar ook, maar door het te negeren en ook gewoon uit te leggen dat hij dan geen aandacht krijgt zullen ze het uiteindelijk leren. Wij merken ondertussen al veel verbetering. Ik hoop dat er voor jullie ook snel verbetering in zit en je toch een beetje kunt genieten van jullie meisje! 

Hey handeninhethaar, gaat het ondertussen al wat beter? Er zijn al super veel goede tips gegeven dus heb niet meer veel toe te voegen. Hopelijk hebben ze wat geholpen en hebben jullie het ergste achter de rug!? Probeer misschien af en toe de zorg even uit handen te geven zodat jullie ook een beetje kunnen genieten van jullie kleine meid en zij ook wat tot rust kan komen.. 

Terug
Bovenaan