Wat kocht jij toen je ontdekte zwanger te zijn

<p style="text-align: left;">Hoi allemaal, </p><p>Ik weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben en daarvoor fantaseerde ik over alles wat ik wilde kopen. Nu ben ik al meerdere keren winkels in en uit gelopen met lege handen haha. Ik heb gewoon geen idee. Wat waren de eerste dingen die jullie kochten ?</p>

fHele dure hydrofiele doeken, super zacht met een hele toffe opdruk, heb ik nog steeds veel plezier van. Dan zijn die goedkope van de Hema niks aan ?
ik ben nu zwanger van
mijn derde, week 23 en heb nog niks gekocht. De winterkleding hangt nog niet in de winkel, ik ga zeker nog wat leuke pakjes kopen.

Ik kocht pas na de 20 weken echo iets voor het eerst. Wel voor die tijd wat gekregen maar dat voelde ook niet heel goed. Was bang voor een slechte afloop, vandaar. Uiteindelijk als eerste een rompertje gekocht. Denk vanaf 30 weken dat ik alles ben gaan aanschaffen. 

Met 20 weken pas @Dgam! Zo lang hou ik dat denk ik niet vol haha. 
@zonneschijne hydrofiele doeken is ook een goede idd! Daar kun je er niet genoeg van hebben natuurlijk !

Hoi! Gefeliciteerd!! 
Ik zelf ben kom uit een Amsterdamse familie uit de Jordaan en bij ons is het zo dat je pas wat mag kopen of krijgen na 3 maanden..
misschien een beetje Jordanees bijgeloof zo als niet onder een lader door lopen (dat brengt ongeluk) geen schoenen op tafel (dat brengt armoed) 
maar hier houden wij ons dus ook strikt aan..
mocht je wel iets willen kopen heel begrijpenlijk dan zijn hydrofiele doeken indd een goeie.

Ik vind het leuk om in de sale te kijken naar leuke deals, maar koop niet teveel, want de drang is alleen maar sterker als je het geslacht weet! En gefeliciteerd natuurlijk!

De dag van de test een heel leuk stoer box pakje!
nu 20 weken en wacht ik tot de winter spulletjes in de winkel komen ☺️

Terug
Bovenaan