Wat kocht jij toen je ontdekte zwanger te zijn

Ik wilde ook graag wat kopen en liep ook elke keer de winkels in om er vervolgens met niets weer uit te komen? vanaf 20 weken ben ik pas wat gaan kopen.

Vanaf 20 weken is natuurlijk ook leuker, dan weet je ook het geslacht natuurlijk. Ik dacht altijd dat iedereen gelijk naar de winkel rende, maar ik ben dus niet de enige ?

Haha ik dacht juist dat ik de enige was die er zo laat pas mee begon. Ben nu 37+2 en heb nu zo goed als alles in huis. Als je eenmaal begint met kopen is het stoppen ermee lastig ;)

Ik ben momenteel 28 weken, en eigenlijk op kleine dingen als rompertjes leggings na niet veel gekocht! En dat ook na 20’weken. Ik wacht ook op winter collectie :)

Ik ben er vanochtend achter gekomen dat ik zwanger ben. Ben meteen toen de winkels open waren naar de stad gefiets. En heb nike air max 1 gekocht in maat 19,5. Zo schattig! 
Ja ze zijn belachelijk duur, maar mijn vriend en ik lopen zelf ook altijd op air max 1. Dus 1+1=3 ;)!
Hij weet het nog niet, ik heb ze ingepakt en dan krijgt hij zometeen een cadeautje haha

Ik heb nu eigenlijk best al een hoop 28 + 3 weken vooral omdat we dan niet alles in  1 keer moeten kopen en een hele hoop gekregen hebben.  Ik heb ook een zwembroek gekocht als de kleine ongeveer 3 maanden is willen we gaan baby zwemmen dan is het december/januari weinig keuze rond die tijd.. 

Gisteren na de positieve 12 weken echo (eerder vond ik nog te onzeker om iets te kopen) het eerste dingetje voor de baby aangeschaft; een babyboek. Bij de oudste hadden we dat ook en vond ik erg leuk om al tijdens de zwangerschap te beginnen met invullen (we hebben die van 'raad eens hoeveel ik van je hou', vanaf de zwangerschap tot 2 jaar). Nu is het helemaal echt!

Ik ben er nu een week achter dat ik in verwachting ben. Heb mijn eerste van me oma gehad wel samen uitgekozen. Ben ook al langs meerdere winkels geweest om te oriënteren voor een kinderwagen. Meer gewoon omdat ik het leuk vind om rond te neuzen.

Terug
Bovenaan