Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@mwh gefeliciteerd! Hoe reageerde je vriend? Leuk om te zien dat iedereen toch wat bescheiden is haha. Ik wil eigenlijk helemaal los gaan maar vind het toch leuker als ik het geslacht weet! Ik kijk wel regelmatig in de winkels, dat vind ik gewoon erg leuk om te doen.
Volgens mij vind hij het nog heel onwerkelijk en moet hij nog aan het idee wennen haha. Maar hij reageerde positief. De schoentjes vielen in de smaak. Kan ook niet anders natuurlijk. Ik had ook nog het boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt erbij gegeven. Daar moest ie ook wel om lachen.
Later zei hij ook nog: 'en jij zei dat t nog wel maanden zou duren'! (2e ronde raak)
Verder heb ik nog niks gekocht, even de prille periode afwachten. Dit was vooral symbolisch
Haaai!
Ik heb direct een zwangerschapsdagboek gekocht en 'stiekem' zijn we vandaag al bij iemand gaan kijken voor een ledikantje. Misschien iets te enthousiast, ik ben pas 8 weken zwanger.
@mwh wat leuk zeg! Mijn vriend moest ook even wennen hoor, bij ons was het in de 3e x raak en hij dacht dat het wel een hslf jaar zou duren. Maar hij is heel blij gelukkig haha.
Wat kunnen jullie je goed inhouden! Ik ben wel helemaal los geslagen. Heb nu 4 broekjes, 1 shirtje, een vestje, een slab en sokjes! Wel bijna alles in de sale of heel goedkoop (zo kon ik het voor mezelf goedpraten xD). Maar heb nu wel even genoeg hoor. Koop de rest pas als ik het geslacht weet. Zit nu pas in mijn 6e week.
Oh en nog twee leggings (die waren maar twee euro per stuk)! En een mutsje, maar die heb ik een keer gratis gekregen. En ik heb zelf een half jaar terug zelf een broekje en een vestje gemaakt, omdat ik dat gewoon leuk vond.