Wat kunnen jullie kindjes al?

Quintus draait van rug naar buik, maar nog niet terug. Heb ook niet het idee dat ie dat probeert. Hij is op zijn buik altijd heel driftig aan het proberen te buikschuiven wat nog niet lukt. Dingen gericht pakken en in zijn mond frotten doet ie al een tijd. Hij besteedt heel veel tijd aan het oefenen van zijn stem en er komen steeds meer klanken bij.

Hij loopt sinds een paar dagen te rommelen met een tandje wat aan het door komen is. Daardoor is ie niet helemaal in zijn hum en slaapt ie onrustig.

Quintus is bijna 18 weken

Tja Andries doet eigenlijk wel een beetje hetzelfde.
Favoriete hobby is toch wel proberen het hele handje in z'n mond te proppen, waardoor hij wel eens wat moet kokhalsen. Hij pakt alles aan wat je hem geeft. Gaat van het ene in het andere handje.
Praten, gillen, lachen met geluid.
Draaien op de buik en weer terug.
En nu heeft hij heel soms z'n voeten te pakken.
Leuk is het he.

Andries 18 + 3

Nou Quinn is dus niet zo heel erg snel lees ik wel.( was zijn broer ook niet)
Quinn heeft heel vroeg een paar keer gerold van buik naar rug, maar dat doet hij nu niet meer. Wel komen er 2 of 3 tanden tegelijk er door en daar is hij nu druk mee bezig. Alles in de mond stoppen, speelgoed grijpen( en alles meer wat hij tegenkomt.)
Ook mama d'r oorbellen en haar is favoriet om naar te grijpen( AUW!!!)
Verder brabbelt en gilt hij erg veel en wil nu graag rechtop zitten zodat hij alles kan zien, want hij is ontzettend nieuwsgierig. En flink zijn armen en benen heen en weer zwaaien als hij aan het spelen is met de babygym.

Liefs marielle Quinn 18w 1d

amy draait om van buik naar rug en rug naar buik pakt speelgoed vast brengt alles naar der mond volop lache en schateren kletsen

wil niet meer liggen maar zitten

en tijgert vooruit en achteruit op de mat ze komt altyijd bij der doel:D

liefs danielle Amy 17 weken

Hmm, die van mij doet nog niet zo veel aan gymnastiek als de meesten hier...

Hij kan van zijn buik terug op de rug rollen, maar knalt dan met zijn hoofdje tegen de grond dus daar moet ik bij blijven. Van terugrollen of schuiven is nog geen enkel teken te zien :)

Hij kan wél heel hard schaterlachen, daar is weinig voor nodig. Speelgoedjes vastpakken en er heel hard in bijten. Heel hard trappelen met zijn beentjes. Op schoot wil hij het liefst staan, maar da's nog niet zo goed voor hem dus dat mag hij niet.

Verder is zijn standje gemakkelijk met twee vingers in zijn mondhoek, hij lijkt dan op die kale gast uit de Austin Powes films.

Hij is absoluut niet lenig dus voeten in zijn mond? Gaat niet lukken...

ja die voeten in de mond herken ik ook heel erg.
En heel hard kunnen trappen (jammer genoeg ook 's nachts, alarm) en haren trekken. Mijn oorbellen zijn gelukig klein en krijgt ze niet te pakken, maar alle kettinkjes zijn afgedaan. En opa zn snor die moet het ook veel ontgelden.
En dat met de mond blazen soort van bellen blazen pfffttt geluid, dat doet ze nu ook ineens, haar nieuwe manier van communiceren, hebben wij weinig voorgedaan, Erg leuk als je doperwten aan het geven ben, gelukkig stond ik veilig achter Bas, hij zat onder!!!!!

oh ik ben de allerbelangrijkkste vergeten ze kan kwijlen als de beste!!!!!

Terug
Bovenaan