Wat kunnen jullie kindjes al?

ja die voeten in de mond herken ik ook heel erg.
En heel hard kunnen trappen (jammer genoeg ook 's nachts, alarm) en haren trekken. Mijn oorbellen zijn gelukig klein en krijgt ze niet te pakken, maar alle kettinkjes zijn afgedaan. En opa zn snor die moet het ook veel ontgelden.
En dat met de mond blazen soort van bellen blazen pfffttt geluid, dat doet ze nu ook ineens, haar nieuwe manier van communiceren, hebben wij weinig voorgedaan, Erg leuk als je doperwten aan het geven ben, gelukkig stond ik veilig achter Bas, hij zat onder!!!!!

oh ik ben de allerbelangrijkkste vergeten ze kan kwijlen als de beste!!!!!

Hallo,

Onze Bob, nu 19 weken kan van zijn rug naar zijn buik draaien maar nog niet terug. Hij doet het ook niet vaak, hij ligt meer op zijn zij rondjes te draaien en zich af te zetten met zijn voeten om zijn speelgoed te bereiken. Hetgeen altijd lukt. Ook stopt hij al zijn speelgoed in zijn mond en vind het hij zijn voeten
erg leuk speelgoed! Ha ha! Hij vind op zijn buik liggen nog steeds niet heel leuk, we oefenen wel veel samen met de fysiotherapeut. Hij kwijlt dan ook heel veel!
Hij babbelt veel en en zijn gebabbel klinkt heel erg als dan van zijn zus (nu 17 mnd) en soms is het dan ook heel handig dat we de namen op hun babyphone's geplakt hebben! ha ha!

XXX Geluksvogeltje

Terug
Bovenaan