wat lusten de kids absoluut niet?

Vanavond had ik witlof uit de ven met ham en kaas (wat vind sonja ervan eigenlijk...)
Yoëll zat gewoon echt te kokken bij elk hapje witlof hihihi. Oh nee ik vond het best sneu en heb hem dus zelf laten kiezen wat hij wel wilde eten, de ham en kaas gingen met smaak naar binnen en het vlees en de aardappels ook. Voor Yoëll dus even geen witlof.

Maar ook champignons slaat hij over, die gezichten die hij erbij trekt zijn dan wel weer zo leuk om het nog even voor te houden

Verders eet hij alles mee wat er gegeten wordt, dus die twee dingen nemen we voor lief en proberen we later nog eens

Wat vinden jullie kids niet lekker??

Hier komen de vieze gezichten bij bloemkool, maar dan vooral als het uit een potje komt. We hebben het toevallig vanavond nog gegeten (zelf gekookt) en dan eet hij er weer wel gewoon van.. Ook kan hij nog wel eens moeilijk doen als er stukjes in zijn eten zitten, maar dat heeft niet zo veel met de smaak te maken. Hij lust vrij veel eigenlijk.
Groetjes Laura mv Thom

Uh hier een alles etertje..
Als ik heel eerlijk ben, heb ik niet iets wat ik kan bedenken wat annique niet lust.
Appel spuugt ze wel uit, maar dat is meer omdat ze het niet weg krijgt , als ik het pureer eet ze het wel. ( lastig appel kauwen met 5 tanden en geen kiezen hahaha)
Maar nee , hier geen komische taferelen omdat ze vieze gezichten o.i.d dergelijks trekt bij het eten.

liefs sandra

Tijs vindt aubergine echt niet te eten. Verder lust hij heel veel, dus wat hij echt niet lust, hoeft hij ook niet te eten. Proberen we over een tijdje wel weer een keer. Ook is hij nog geen fan van grove stukjes, maar dat komt vanzelf ook goed. Dat weet ik zeker.

Groetjes,
mv Tijs

Toevallig eet Linde vandaag niets, erg verkouden, koorts en kort van adem maar normaal gesproken maakt het allemaal niet uit.
Het wordt allemaal zo snel mogenlijk en het liefst met een heleboel tegelijk naar binnengewerkt mbv vorkje, lepel en uiteraard haar handjes.
Dan krijg je dus  dat de naar binnen gepropte pasta weer terug komt en vervolgens weer herkauwd naar binnen gaat hihihihi....niet echt de beste tafelmanieren dus maar we doen ons best hoor!!!
Witlof met ham en kaas hebben we nog niet geprobeerd, wiltlof gebakken en dan in een stamppotje met aardappels, ger.zalm en creme fraiche vindt ze heerlijk (mama ook!!!)
Oh ja smeerkaas op brood, dat is niet echt favoriet.

groetjes Daniëlle.

euhhh wat lust hij wel? Dat is misschien een betere vraag. Brood gaat er nog wel redelijk in. Maar avondeten. Het ligt er maar net aan hoe zijn pet staat. Wat hij de ene week met smaak eet, wil hij de week daarna echt niet.

Terug
Bovenaan