wat lusten de kids absoluut niet?

Hahaha Pauline,ik wil dat snoetje van Yoëll ook weleens zien....blehhhhhh.
Ons Tess lust eigenlijk ook wel alles,ofnee toch niet...rijst moet ze ook echt niet,maar dat is eigenlijk het enigste.
Maak je een foto de volgende keer als jullie witlof of champignons eten???
Liefs Kitty en Tess

Jamie lust echt bijna alles. Smeer alleen gene smeerkaas op zijn boterham, want meneer gaat over zijn nek. Terwijl hij het in het begin toch regelmatig at.

Gr> Natasja mv Jamie

Delano houdt van pittig eten,vooral vlees!
Spruitjes hebben we vorige week gehad en dat moest íe echt niet,ik ook niet trouwens,haha.
Verder lust hij het meeste wel,alleen eet hij nooit veel.
Groetjes Tanja.

Devany eet bijna alles behalve rijst.
Op dit moment gaat het met haar brood iets minder, maar dat heeft ze al vaker gehad.
Jaleesa (haar grote zus) is een ander verhaal, bij haar kan je beter opnoemen wat ze lust dan ben je een stuk sneller klaar!

groetjes van miranda mv jaleesa(6jr) en devany(16mnd).

Haha Daniëlle (DaanRoosLinde)
Dat eetgedrag herken ik heel erg! Puck probeert ook wel netjes met een vork en lepel maar meestal gaat het niet snel genoeg en schuift ze het gauw met haar handen naar binnen..en dan inderdaad; stukje te groot, oh even uitspuwen en bekijken en hup...weer in de mond! Ach, als ze achttien zijn zullen ze toch wel enig tafelmanieren hebben...!!

Liefs, Marcia mv Puck

Tygo eet ook zeker geen champignons en ook een gekookt ei vindt hij niet lekker. Voor de rest is het een allesetertje.

Wat ik me wel afvraag: wanneer mogen ze "rauw" eten hebben? Wij eten nog wel eens een salade van witlof (met van die wortelsliertjes erdoor en slasausje en gekookt ei enzenzenz) of "gewoon" ijsbergsla met van alles erdoor. Ik weet niet hoe ik dat voor hem moet klaarmaken en of hij het dus wel lekker vind.

Groetjes happyM.

Tja, op dit moment zit ze in de fase: ik eet even niet (behalve potjes, maar die krijgt ze niet meer..........). Pasta en rijstgerechten gaan er wel in, maar voor de rest haalt ze haar neus op en krijg ik een demonstratief 'neej'. Komt wel weer goed.

Maar wat ze echt vanaf het begin niet wil: gewone melk. Ze gaat er echt van over haar nek.

Susan

Terug
Bovenaan