Hoi mama's,
Wat me vandaag toch is overkomen,...
Bianca had me gevraagd of ik vandaag op Sep wilde passen omdat ze moest werken. Geen enkel probleem natuurlijk, maar de tijden daar bleef ze nogal vaag over. Omdat ik vandaag heel de dag alleen was (omdat mijn vriend pas vanacht een keer thuis komt) wilde ik toch heel graag weten van hoe laat tot hoe laat ivm boodschappen etc. Ik bleek maar 4 uurtje te hoeven oppassen.. Had gedacht een hele dag!!
Toen ze hier was om 12 uur vroeg ik haar nog "Je hoeft maar 3 uurtjes te werken??", hierop werd heel droog gereageerd met "Ja, paar uurtjes, even uit helpen". Tjsa,.. Het zal allemaal wel hahahaha.. Na een kop koffie ging Bianca weg richting "werk".
Ik Kay en Sep aan het tafeltje gezet met een lekkere boterham en wat drinken om ze daarna lekker in bed te stoppen. Maak nog een paar leuke foto's van de bengels en nét als ik mijn fototoestel weg leg zie ik ineens een parade aan roze en blauwe ballonnen voorbij mijn naam schuiven!! Huh???
En ja hoor,.. Er komt een kopje achter een paar ballonnen vandaan en zie Cissy met een grijns bij ons naar binnen kijken.. daar achter de 2 Mariekes.. en Nelly en Kitty en daar weer achter BIANCA!!! Grrr whahahaha... Uiteraard hadden ze allemaal hun kids bij. Een hele stoet aan ballonnen, kids, grijnzende mama's en kadootjes... Toch niet een babyshower???
Ik maak de deur open en laat iedereen binnen.. Ben met stomheid geslagen en weet me even geen raad met m'n emoties.. Kan me niet voorstellen dat ze weer allemaal voor mijn deur staan (toen ik 30 werd ook haha) en me zo verassen.. Pff... Natuurlijk spookte er al meteen door m'n hoofd of ik wel genoeg in huis had, maar voor ik er erg in had stond mijn hele tafel vol met lekkere hapjes, taart, drinken, luier- en snoeptaarten, kadootjes en was de huiskamer versiert met ballonnen en was iedereen voorzien van koffie en broodjes knakworst!!!! Ja en daar zit je dan,.. Je wilt niet weten wat er dan allemaal door je heen gaat.. (klote hormonen!!).
Even later kwam ook Esther met Thomas dus het was een gezellige boel bij elkaar!
Een hele mand vol met kadoos die ik samen met de kids uit pakte en oh,.. wat ben ik verwend! Voelde me er gewoon ongemakkelijk bij..
Na al deze gezelligheid werd mijn huiskamer spik en span achter gelaten door de club, en kwam er een einde aan de babyshower. Toen iedereen weg ging heb ik even zitten brullen als een klein kind.. Kan hier moeilijk mee om gaan. Geven is zoveel makkelijker dan ontvangen!!
Meiden, nogmaals óntzettend bedankt voor deze onvergetelijke middag! Het heeft erg veel indruk op me gemaakt! Dankbaar voor het feit dat ik jullie heb mogen leren kennen op deze bijzondere manier (forum) en er zo'n waanzinnige club uit is ontstaan!!!!
Liefs,
Esmé, Kay en de kleine beeb
Niets vermoedend aan de boterham.... Of wist Sep stiekem al iets??
De club is binnen,.. Kay snoept stiekem van de taart
Iedereen is nog aan het installeren hahaha...
Ja hoor,.. bijna compleet.. alle kids een toeter in hun mond hahaha
Tafel vol met lekkers..
Kadootjes uitpakken!!
Jaja Wilfred,.. Cis probeert je over te halen!!
Cis moet er zelf om lachen hahaha...
Esther samen met Dean..
Nina had ook een klein bruin kadootje...
Kay en Fabio samen trommelen...
De luiertaart, snoeptaart, tutdoekje en ballonnen!!
.. en een kast vol kadootjes,....
Wat een middag... Bedankt!!!!!!!!!!!