Wat me vandaag toch is overkomen,............. (foto's)

Whaaahaaa wat een super lieve actie, had ook graag je gezicht gezien Esmé!

En wat een mooi buikie heb je al zeg, wat gaat dat dan toch snel.

Groetjes Fennie en Jente

Geweldige verrassing, zeg!! Hartverwarmend meiden!
Zo te zien voor allemaal een heel gezellige middag geweest. Bijzonder dat het forum zulke leuke vriendschappen heeft opgeleverd.  Bedankt dat ik mag meegenieten
Groetjes Laura

@ Marieke mv Thomas

Bedankt!!!

Nu weet en ziet iedereen dat m'n buik/pens tussen mijn tieten door naar boven groeit whahahahaha!!!

Mijn god!! wat ziet dat er vreslijk uit zeg... bleh

En je schreef dat je zelf  niet zo van de surprises houd? Wacht jij maar eens af!!!

Ik vind het echt  allemaal super leuk, al had ik als ik het had geweten me er  wat meer op gekleed en niet zo'n vreselijk schijt staartje achter op mn kop geplakt grrr... 't ziet er niet uit!

Maar ja,.. Mijn wraak is zoet en zal jullie allemaal nog eens op een onverwacht moment komen bezoeken,.. so be waaaaaaaaaaarrrrreeeeee !!!

Esmé

Nou dat vond ik dus ook, gewoon zoals het hoort!!! STRALEND ZWANGER en ik kijk niet raar op van een klein babymeisje..... hahahaha

Baseer ik nergens op hoor!!!

Esmé, ik vind je prachtig zwanger. En ik moet eerlijk zeggen dat als ik mijn foto's zie van de laatste weken word ik ook niet blij van mijzelf en zie nu ook nog de teveel aan kilo's terug op de foto's. Maar ja ik zie ook die twee stralende meiden en vergeet ik het al weer hihihi

Suc6 voor de laatste weekjes.

Liefs Renske

Esmé toch! Er is niks mooiers dan een zwangere vrouw en ook jij bent prachtig (ondanks dat ....staartje, haha). Nee echt waar hoor meid, je ziet er goed uit.

En wat een geweldige verrassing van die meiden zeg!! Wat een schatten.
Kan me voorstellen dat je het niet droog hield.

Liefs,

Tessie

Terug
Bovenaan