Wat me vandaag toch is overkomen,............. (foto's)

Wow wat een gaaf idee!! En wat een gezelligheid met al die mupkes!! En wat nog leuker is....over een week of 6 staan ze wéér bij je op de stoep, hahahaha!! Lang leve het forum.....

Groetjes Fonske

Zeg euh,.. toch geen foto hier van m'n jankkop hè?????!!!!!!

Dan is het ook de laatste keer geweest dat ik de "onvoordelige" foto's achterwegen laat whahahaha!!!

Wat was het gezellig vanmiddag!!! En wat een verrassing voor Esmé! Fijn dat we je zo konden verrassen en dat je het leuk vond! Dat was wel een beetje de bedoeling . Ik heb ook nog een paar foto's geknipt:

Heya
Was idd erg gezellig vandaag! Jammer dat wij wat later waren want ik had je gezicht wel willen zien! Ik vond het ook heel leuk om je te verrassen! Het is je van harte gegund meid! Je leeft altijd zo met iedereen mee! Je bent gewoon een schat!!!
Geniet er lekker van! (en niet te veel spekjes eten he! haha)
Liefs Esther
ps die foto waar jij een cadeautje aan het uitpakken bent, lijken die jongens al heel groot!!! hahaha

Hey!

Gossiepietjes zeg, wat heb ik een drukte gehad vandaag, hahahah! Maar wel heel gezellie! Heb nu pas tijd om even hier te kijken en eindelijk lekker te zitten en te relaxen....
Meiden ik heb ook een top-dag gehad, erg geslaagd. En Esmé, je was echt niet de enige hoor, met dank aan mijn eigen schijt-hormonen kon ik zó met je meejanken, hihihi!
Alleen zullen jullie nog even moeten wachten op de foto's, ik moet morgen werken dus heb pas morgen middag tijd om ze erop te zetten! ( Inc, foto van Esmé die de deur opendoet ja!) En ze komt er goed mee weg want met dank aan Bianca die net voor haar langs liep is er dus géén jankfoto geknipt, hahahah! Hoewel het goede wraak zou zijn Esmé want de voordelige foto's weggelaten??? Op die foto van mij en Nina lijkt het wel of mijn linkertiet ontploft is en van mega formaat, WHAHAHHAH!
Dus nog even geduld allemaal!

Kus, Marieke

PS: Wat hebben jullie een ontzettende leuke foto's verder erop staan al zeg!

Nou Esmè, wat  is dit ontzettend gaaf zeg!
Ik zit ook mijn brok weg te slikken hoor! Zo ontzettend lief van die meiden. Ik kan mij voorstellen dat je vandaag nog kan nagenieten.

Liefs Renske

FANTASTISCH wat een lieve vriendinnen heb je toch. Heerlijk dat ze je zo verrast hebben. Goed gedaan meiden!!!

Esmé, je ziet er goed uit hoor en de rest trouwens ook, al die nieuwe
mamma’s en zwangere mamma’s... en Cissy lekker knuffelen met al dat
babiespul. Jullie hebben een mooie middag gehad zo te zien. Met Nina en Lynn erbij zijn de meiden ook niet meer in de minderheid. Leuk om te zien al die kindjes bij elkaar!
Nou Esmé, daar kan je wel eventjes op teren denk ik, veel goeds voor de laatste loodjes en liefs!!!

Terug
Bovenaan