Wat mij toch is overkomen....

Inge, VAN HARTE GEFELICITEERD HOOR!!!

Wat een opluchting zal het zijn, na al die dagen overtijd in spanning te hebben gezeten.

Mijn NOD is morgen, ben al een hele tijd 's ochtends en 's avonds misselijk en heb tal van andere symptomen. Vandaag hoofdpijnachtig gevoel (normaal een teken dat ik ongesteld ga worden). Voor ons dus nog ff afwachten, voor jullie heel veel geluk toegewenst en geniet er met volle teugen van!

Groetjes Con

WWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAA Inge, JIIIEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAA
GEWELDIG man....ik wist niet wat ik las net joh hahahaha moest er bijna van huilen ( zwangerschapskwaal...snel emotioneel hahahaha )
jeetje, vind het écht super voor je en hoop zo dat ik je mag volgen naar het september-forum, kunnen we daar lekker blijven kleppen met elkaar!!!!!!!
OOO ik zit vandaag op de derde dag over tijd......wilde nog ff wachten met testen maar misschien doe ik dat toch vanmiddag maar even als ik durf....wie weet heb ik dan wel een leuke verassing voor mijn mannetje als die vanavond thuis komt :)
Blijf duimen voor me hé!!!!!!!!!!
GENIET GENIET GENIET hé meid :)
Ik laat snel wat weten als ik getest heb okidoki :)

doei doei meis

Liefs Kaa

JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!
en geniet ervan.

liefs niempie

Wauwwwwww,

Inge wat geweldig, een kroon op je werk, dat van Froger is wat minder, wat dacht je van Borsato: BINNEN!!!!!

Heel veel plezier op je maandforum, word dat aug of sept?

Liefs Jeanette(inmiddels 27wkn, getrouwd en flink rond)

Wat fijn voor je Inge!!!!!!!

Geniet ervan :))

Liefs Coco
9 weken zwanger

Inge en man,
Van harte gefeliciteerd!
Ik heb met tranen in mijn ogen en brok in mijn keel je stukje gelezen.
Wat ontzettend fijn voor jullie.\Geniet ervan en hopelijk komen we elkaar tegen op het september forum.

Nog een vraagje. Waarom wacht iedereen een paar dagen nadat ze een test doen? Op de bijsluiter staat dat het toch al de eerste dag kan?
( ik heb namelijk de eerste dag een test gedaan en volgens mij stond er geen streepje en volgens mijnman wel een klein streepje en net ( 3 dagen) weer een test en nu niets?!

Hoi lieve meiden,

Bedankt voor al jullie lieve wensen! O, wat geniet ik hiervan! Ik gun het jullie allemaal zo hard! Het is alsof je heel erg jarig bent, of je de hoofdprijs hebt gewonnen (en dat is natuurlijk ook zo...).

Yvette, geef de moed niet op! Ik had ook haast geen last van de dingen die jij opnoemt, en andere keren juist heel erg, en toen werd het toch niets... Ik duim voor je!
Dat van die rare smaak: het is een soort metaalachtig smaakje, waardoor je ook trek krijgt in bepaald eten, zuur vooral. Een soort voorbode van de misselijkheid, zeg maar.

Kaa, Tinne en alle anderen die in spanning zitten: ik duim ook voor jullie!!! Kaa, ik zou toch wachten met testen tot 's morgensvroeg, dan is de concentratie hcg het hoogst en de kans op succeservaring het grootst!

Jeanette, ik ben uitgerekend op 22 september, en dat lijkt al zooooo dichtbij! En jij hebt al een mijlpaal bereikt: levensvatbaarheid! Gefeliciteerd! Enne, ik hou ook helemààl niet van Froger, kun je nagaan wat zo'n zwangerschapsdelirium met je uithaalt!

Hoe is het met jou Coco? Nog last van kwaaltjes? Met 9 weken was ik op het hoogtepunt qua misselijkheid, bij mijn eerste!

Ingeee, ja, dat klopt, dat staat er ook van die eerste dag. Toch kan het zijn dat je dan nog niet genoeg hcg in je bloed hebt. Het kan zelfs een paar weken duren voor je positief test. Maar bij mij was het na 4 dagen al heel duidelijk, dus misschien had het na dag 1 ook al gekund. Jij ook succes!

Liefs, Inge

Lieve Inge

GEFELICITEERD GEWELDIG.
Ik ben erg blij voor je!!!Wat fijn na al die onzekerheid!

Ik kom je zeker nog eens opzoeken op het septforum (als je daar heengaat) want voor mij ben je ook speciaal hoor.
Ik kwam hier bijna alleen nog maar om jou te spreken dus ik zal hier ook niet zo vaak meer zijn, zeker omdat ik helemaal niet met zwanger zijn bezig ben op dit moment. Maar wie weet volgende maand weer wel ik laat het van het moment afhangen!

Veel geluk!!

Liefs
Lies

Terug
Bovenaan