Wat mij toch is overkomen....

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dit is echt te gek voor woorden, k heb kippevel op mijn huid..En vind het allemaal zo super geweldig voor je! Ohhh wat een spanningen allemaal de laatste tijd en dan ook nog SUPER RAAK!! Het kon ook niet anders met het kwaliteit van dat ventje van je!! De zwemmers hebben hun best gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geniet er maar heerlijk van..ik zal je alleen wel missen!!!

Een heerlijke, zonnige, gezonde zwangerschap gewenst!!

Liefs simoon..

Hi Inge!!!!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD MEID!!!!!!!!!!! ECHT SUPER GAAF!!!!!!!!! TIS JE OOK EINDELIJK GEGUNT.....
IK HOOP JE NET ALS KAA EN DE ANDERE SNEL TE KUNNEN VOLGEN NAAR SEPTEMBER FORUM....MAAR HIER WAS HELAAS DE TEST NEGATIEF.....MAAR GOED NOG NIETS TE ZIEN VAN DIE DUIVELTJES!!!

MEID GA ER GOED VAN GENIETEN HE!!!!

DIKKE KNUFFEL FLOWER

HHHHHHHHHHHHHHHOOOOEERRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve Inge en man en kindjesssssssss!!!!!

Ik ben zo blij voor jullie echt niet normaal wat een nieuws eindelijkkkkkkkkkk!!!!!!!!! is het er dan van gekomen al ga ik je hier wel ONTZETTEND missen hoor!!!!!! en jij bent ook erg SPECIAAL voor mij, maar je zegt dat je ons hier wel blijft volgen nou dat is je geraden hoor hahah ik wil je nu niet uit het oog verliezen we hebben al zo lang zoleuk en meelevend contact!!!!!!!!!!!

En nu dit dan! hier doen we het allemaal voor het is gelukt joehoe ik zou er zo van kunnen gaan zingen maar laat dat liever aan de pro's over hahah wat super, toch nog allemaal goed gekomen zie je wel!!!!

Het is je gegund meid en ik hoop dat we echt contact houden hoor!!!!!!!!!!
Wil alles volgen ook wat het is/gaat worden over 9 mnd, dus je bent nog lang niet van me af !!!

Heeel veel liefs xxx van Chili geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!!xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lieve, lieve Lies, Simoon, Flower en Chili,

Ik zit hier echt even traantjes weg te pinken, hoor! Jullie zijn grote schatten!!! Ik vind het ook maar helemaal niks om jullie hier zo achter te moeten laten, want zo voelt het. Ik heb vanmiddag al even een kijkje genomen op het septemberforum, maar daar moet ik me nog een beetje gaan thuisvoelen, hoor!

Het is natuurlijk wel een beetje veel gevraagd om met z'n allen tegelijk zwanger te willen worden, maar ik had er de laatste maanden toch wel stilletjes op gehoopt. Flower zit nog in de race, zet 'm op, meid!

Ik ga jullie echt missen, al blijf ik jullie wel volgen, het is toch anders...

Nou ja, afgelopen nu met het gesip! Een betere reden om jullie te moeten missen krijg ik immers niet!

Dikke knuffels!!!

Inge

Wat geweldig voor jullie! Geniet van elk moment en wie weet tot ziens in het septemberforum...
Liefs Waterman

Ik ben weer de laatste hoor !!!

Lieve Inge, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap !!! Het is je van harte gegunt !!!!!!!!!!!!! Normaal ben ik niet van virussen gedient maar jouw virus wil ik graag oplopen !!!! Give me, Give me, I want it !!!!!

Lieverd, ga er onwijs van genieten en ik wens jou en je mannetje alle geluk van de wereld, een super zwangerschap en een zo mogelijk nog supere bevalling !!! Blijf hier alsjeblieft komen om je ervaringen met ons te delen !!!! Ik heb daar in ieder geval altijd baat bij gehad !!! Bedankt nog daarvoor !!! Als laatste hoop ik dat ik jou maar snel mag volgen !!!!

Dikke kus en een dikke knuffels en ongelofelijk veel liefs van Biaggi

Terug
Bovenaan