wat ontbijten de kindjes?

Stijn krijgt nog steeds een fles pap. Lekker makkelijk en snel voor mij en hij vind het heerlijk maar... is dat nog wel voldoende of is het sowieso tijd om over te stappen op een iets voller ontbijtje? Wat doen jullie?

Lydia drinkt een flinke beker (groei)melk en daarna een boterham met pip, ham of kaas,   of heel soms appelstroop. Nog minder vaak krijgt ze chocopasta en gisteren heeft ze voor het eerst poep-hagelslag gegeten. Dat is hagelslag van Kabouter Plop. Met de frequentie waarin zij zoetigheid op brood krijgt doet ze een jaar met dat pak, dus ik dacht ik doen eens gek!
En als het brood op is of te oud, krijgt ze een beker melk en ontbijt ze bij Appie Heijn met een droog kapje, een blokje kaas en soms zelfs nog een plakje worst...

ff illegaal vanaf mijn werk. Lukas krijgt ook nog steeds pap. 220 cc vier a vijf scheppen gewone Brinta. Op het CB vorige week vonden ze dat prima! Lang leven het CB!

Annemieke

Hoi,

Tess krijgt een bordje pap (150ml melk en 4 schepjes bambix 12mnd), het heeft heel lang geduurd voor ze pap wilde eten en nu gaat het redelijk, dit wil ik zo lang mogelijk volhouden want anders drinkt ze helemaal geen melk. Op zondag krijgt ze een beschuitje met pasta, haar favoriete broodbeleg.

Ik merk de laatste tijd wel dat ze na de pap nog honger heeft, maar meer pap weigerd, dan krijgt ze soms een stukje kaas, half plakje ontbijt koek, halve cräcker, niet veel maar net genoeg om de honger weg te nemen.

Groetjes Nanda

Kian eet (of drinkt, net hoe het uitkomt) een flink bord bord (of fles dus) pap. Denk 250 melk + brinta. Op de papa dagen krijgt ie er ook ontbijtkoek bij, want de heren ontbijten op bed, en na de fles pap begint ie altijd aan papa's  ontbijt. Om dat te voorkomen krijgt ie een plakje ontbijtkoek.
Voor volwassenen is een bord brinta zelfs een goed ontbijt, dus voor die kleine lijfjes moet het zeker goed zijn.
Liefs Nelleke

ook Yoëll hiero krijgt een flespap als start van de dag hoor...hij roept direct als ie wakker word fles fles fles....en lekker makkelijk voor mama krijgt ie een heerlijk pyamapapje haha staat lekker naast het bed hoef het alleen nog maar in de fles te doen `s ochtends en daarna slapen we heerlijk verder (meestal wil ie rond 6 uur zn fles...)

en ook `s avonds voor het slapen gaan krijgt ie nog een papfles hoor...daar vraagt ie ook zelf om...nou en dan krijgt ie het gewoon hoor.....

liefs

hoi

ook elise krijgt 's morgens een fles pap ze vind het heerlijk en mama lekker makkelijk
ik merk wel dat ze meer trek krijgt want meestal eet ze nog een paar hapjes brood van der zus op
maar als ik haar een eigen boterham geef 's morgens eet ze hem niet
dus schooiert ze maar wat bij der zus

saskia

Terug
Bovenaan