wat ontbijten de kindjes?

Ook hier de papfles.
Merel vind m nog heerlijk, en moeders lekker makkelijk.
Ze mag m lekker bij ons in bed drinken en daarna roept ze: visie... dan kijken we samen eventjes televisie... heerlijke momenten van rust voordat de drukte van de dag begint!

Gister op het cb zei de wijkverpleegkundige dat ik de fles moet stoppen, ivm flessencariërs en spraakproblemen. Pffff krijg je toch een kindje van.
Ik geef hem alleen 's avonds voor het naar bed gaan een fles. Als ik zie dat er veel kindjes een papfles krijgen 's morgens  LANG LEVE DE CB'S pffffffffffff

hoi hoi,

ook hier nog lekker gemakkelijk 's morgens een papfles! 210cc opvolgmelk en 4 schepjes bambix 12mnd.

voor Lieve is dit ook de enige melk die ze op een dag drinkt, behoudens een beker Vifit tussen de middag bij haar boterham. omdat ze zo niet genoeg vitamine D zou binnenkrijgen, druppel ik in haar papfles druppels vit. D (op verzoek van CB).

liefs,
Mo22 mv Lieve (27-09-06)

Hier was de pap (dus ook de papfles) met 9 maanden al afgeschreven, hij wilde het niet meer. Yari is zoiezo geen ontbijter (net als papa en mama) dus ik mag blij zijn als ik er een reep kapitein koek in krijg haha. En ik ga ook verder niet aandringen. Hij drinkt 's morgens goed (melk, yoghi, chocomelk oid net wat open is) en als hij niet aangeeft dat ie meer eten wil dan geef ik m  dat ook niet. Hij kan het heel goed aangeven dus ik merk het dan wel maar hij heeft daar genoeg aan. Vaak krijgt ie tussendoor nog een plakje ontbijt koek van me of iets anders en dan is het goed. En ik heb zoiets van hij groeit goed dus ik vind t wel best.

xx Elly mv Yari

Hallo,

ook hier geen "pap-eter". Volgens mij hebben we hier nog niet eens 1 pak pap opgemaakt. Tijn ontbijt afwisselend met yoghurt met muesli, een boterham met worst of een cracker. Als ik elke dag hetzelfde geef dan weigert hij na een paar dagen, van wie zou hij dat toch hebben ........
Ook heeft hij niet iedere dag honger, maar een beker karnemelk gaat er elke ochtend wel in.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

Julian krijgt een beker melk (halfwarm) en een plak grof volkoren brood, half belegd met zoet en half met hartig. Hij eet en drinkt lang niet altijd alles op, hoewel de laatste tijd wel weer korstjes worden gegeten! Hoera!

Ellen mv Julian

Lorenzo eet s'morgens 1 tot 1.5 boterham  en
een bekertje karnemelk
pap heeft bijna nooit gehad hij luste al snel een boterham

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Terug
Bovenaan