wat ontbijten de kindjes?

Delano eet 1 a 2 boterhammetjes op het vuistje meestal met smeerkaas, korstjes verdwijnen achter en tussen de bank.
En drinken of een beker melk of een beker optimel

groetjes Kim

Hiya mommas!

Max krijgt zodra hij uit bed komt een beketje melk, hij heeft het te druk met spelen om direct te ontbijten. Zodra hij een beetje kalmer is krijgt ie een bordje "brinta" (ze hebben hier geen brinta, maar het is bijna hetzelfde) en daar zit ook fruit in. En dan eet ie een "nijnkie" dat is zijn woord voor mandarijntje. De kinderats was hier zo ontzettend tegen pap in een fles dat ik daar nooit aan begonnen ben, dus dat krijgt Max vanaf dat ie pap mocht al uit een bordje.

Ajuus, ilja

Hoi,

Janne eet ook lekker een bord pap s'ochtends (7 volle eetlepels, 220cc melk en 5 druppels vit D). Zo weet ik zeker dat ze de eerste lading melk binnenkrijgt. Vaak gaat er vervolgens nog een stukje ontbijtkoek of brood in.

Liefs Bregje

Siebe eet al sinds zijn 1ste verjaardag (ongeveer) 1 snee brood met elk soort beleg (alleen chocola lust hij niet) en 1 beker melk. 's Middags hetzelfde......De eerste tijd kreeg hij wel pap, maar daar ben ik vrij snel vanaf gestapt. Gewoon een boterhammetje vind ik veel gemakkelijker, temeer omdat Merijn ook gewoon een boterham eet. Hij zit ook heerlijk te smukkelen en komt vaak al terwijl ik nog aan het smeren ben, vragen om een stukje, omdat hij zo'n honger heeft.

Groetjes Fonske.

Lyanne heeft nog nooit pap op! Ze heeft het wel geproefd, maar ze bedankte vriendelijk dat ze het niet hoefde!

Ze eet bijna 2 hele bruine boterhammen, de 1e boterham altijd met hartig (smeerpate van Bob de Bouwer of Kids smeerkaas) en de 2e boterham met pindakaas. Daarbij krijgt ze een beker met melk of halfvolle chocolademelk.

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Noa krijgt een fles groeimelk van 200 cc in bed tussen ons in. Na het douchen en aankleden gaan we ontbijten en eet ze een boterham en een paar slokjes mona drinkyogurt. De korstjes wil ze niet meer opeten

gr
Marielle

Terug
Bovenaan