Wat ontbijten jullie kindjes op drukke/werkdagen?

Hallo allemaal,

Op de 2 dagen dat we allebei werken is het altijd rennen en haasten geblazen. Nu vraag ik me af wat er door jullie zoal als ontbijt wordt gegeven. Jens krijgt nu nog een 200 fles met opvolgmelk. Zit zou pap of brood mogen zijn maar dat is tijdtechnisch niet haalbaar. Hij krijgt dus maar 1 boterham en dat is tussen de middag. Hoe doen jullie dit op de 'crisis'dagen?

gr.Ing

Hoi Ing,

Noah krijgt ook gewoon een papfles hoor (pyama papje, kant en klaar) Ik weet dat hij op de creche om 9 uur weer fruit krijgt en om 12 uur een boterham. Prima geregeld lijkt me zo :)

Groetjes 10e

hallo,

waarom haal je dan geen pyamapapjes hahaha...heel makkelijk hoor alleen een pakje openscheuren, nog makkelijker als een fles maken....

`s ochtends heb ik dit voor beide kinderen naast mn bedje staan....zoonlief van 3 wil dit ook nl nog iedere ochtend hebben....

alles wat ze nodig hebben zt dr in en is in 4 verschillende smaken....

En brood eten `s ochtends doet zoonlief na 3 jaar nog steeds niet

Suc6 in ieder geval

Groetjes Denise

hey hallo,

Waarom haal je voor de drukke dagen geen pyamapapjes, ff een pakje openscheuren in de fles doen en hoppa klaar is kees hahaha

ik heb deze pakjes voor beide kinderen naast ons bed staan....zoonlief van 3 wil dit ook nog iedere ochtend hebben en nog steeds geen brood....en in deze pakjes zitten alle voedingsstoffen en vezels in wat ze nodig hebben

Suc6

Groetjes Denise

Omdat we hier in de ellende zitten van koemelkallergie. Jens drinkt pepti en na lang wennen en krampen overwinnen kan hij half half pepti/hypo allergeen hebben dus pyjamapapje valt waarschijnlijk erg fout. Maarree een pyjamapapje is toch voor naar bed en toch niet voor uit bed of maakt dat niks uit?
gr.Ing

Volgens mij zijn er heel veel kinderen die alleen een fles krijgen en geen brood sochtends. Jurre krijgt ook alleen tussen de middag brood en sochtends een fles.

groetjes
Jadeje

Hoi,

ook voor Tijn 's morgens geen brood, werkdag of niet, meneer mag 's morgens en 's avonds (en op mijn vrije dagen ook om een uur of 3) lekker bij mama drinken. Je hebt het over maar 1 boterham. Ik denk dat lang niet alle kindjes van deze leeftijd die ene boterham binnen krijgen. Tot het eerste jaar heet het ook nog bijvoeding he? (en halen ze nog heel veel voedingsstoffen uit de borst of fles)

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan