Wat ontbijten jullie kindjes op drukke/werkdagen?

hoi,

Ja hier ook gewoon een lekkere fles pap (bambix) omdat er smorgens echt geen tijd is voor brood of pap met een lepeltje. Ten tweede vind hij het ook gewoon nog heel erg fijn om zijn fles te drinken.

groetjes lou..

Hoi
Wij geven Dilan ook nog steeds 's ochtends een fles. Wij hebben gelukkig geen crisisdagen omdat als ik een dagdienst heb ik al om 7 uur moet beginnen. Dilan krijgt dan de fles bij mijn ouders. Verder draai ik veel late diensten zodat ik tussen de middag vaak samen met mijn mannetje lunch.
Groetjes Nurse

Loïs krijgt haar eerste voeding altijd bij de gastouder. Ik breng haar vroeg om kwart over 7 al.... lekker makkelijk geregeld. Iets voor jullie misschien?

xx

De kids arriveren rond 8 uur bij de oppas(oma) en Jens is rond 06.00 wakker en HONGERIG! Kortom...dit is geen optie voor ons. Maarre het cb zei een boterham of pap. Dus pap mag ook. Jens krijgt nu een normale fles zonder toevoeging. Is bambix ook door een papspeen te drinken? Kortom kan ik die pap middels een fles geven?

gr.Ing

Wij staan eerder op en geven gewoon bambix-pap met een lepel. Ik vind dat een goede gewoonte, en nog even een gezinsmomentje voor alle drukte.

Op sommige kdv's vinden ze het goed om je kindje daar te laten ontbijten.

Jens wordt om 06.00 uur wakker en wil dan eten en het is echt niet mogelijk om hem tot 08.00 uur te laten wachten want dat is de tijd dat hij bij de oppas aankomt.

gr.Ing

Oeps, lekker blond ben ik. Ik reageer gewoon keihard voor de 2e keer op het laatste bericht van pagina 1.

Maargoed... nu dan even een vraag aan Caat. Hoe laat staan jullie op? Wij om 06.00 uur en eigenlijk vind ik dat gewoon vroeg zat. Hoe doen jullie het logistiek allemaal in de ochtend?

gr.Ing

hoi ing,

ja hoor die pap kan je gewoon in de fles doen. Ik gebruik difraxflessen en de large-speen is speciaal voor pap en dikke voeding. Er iets duns door geven gaat ook echt niet want dat gat is behoorlijk groot. Mijn complimenten voor Caat want ik zie mezelf smorgens echt niet met me peenenuienhoofd rustig pap met een lepeltje geven. Dat duurt gewoon minimaal 45 minuten en die tijd heb ik echt niet. Moet namelijk nog 2 grote baby's de deur uit helpen en wegbrengen.

groetjes

Terug
Bovenaan