Wat te doen?? even in dubio

Hey,
Ik kan het wel begrijpen, als wij met mijn man's vrienden afspreken roken er 4 van de 5. (mijn man dus niet :)) Sommigen steken de 1 na de ander aan, dus dan staat het binnen no time helemaal blauw. Gelukkig is een vriendin ook zwanger, en word er netjes buiten gerookt. Hoef er niet eens om te vragen! :)

Liefs

We hebben het overleefd, wel met moeite en af en toe eens men trots inslikken. Vooral de Zware shag was moeilijk.
Er werd dus vollop gerookt, en ik dacht ik laat me niet kennen. Ik weet nu waar ik sta.
Ik ben trouwens ook verbaasd want andere vrienden die hadden zoiets van "he! maar nath is zwanger hoezo mogen we binnen roken?"dus zij gingen netjes het raam open doen en in de opening van het raam staan roken. Ben trots op de een en in de ander teleurgesteld.
Op een gegeven moment ben ik maar vast gegaan, volgende keer blijf ik lekker thuis.

@vissen, super dat er zn rekening met je gehouden wordt. Het is niet vanzelf sprekend dat heb ik gister juist weer in levende lijve gemerkt.
Volgende keer denk ik ook alleen aan mezelf.

nath

We hebben het overleefd, wel met moeite en af en toe eens men trots inslikken. Vooral de Zware shag was moeilijk.
Er werd dus vollop gerookt, en ik dacht ik laat me niet kennen. Ik weet nu waar ik sta.
Ik ben trouwens ook verbaasd want andere vrienden die hadden zoiets van "he! maar nath is zwanger hoezo mogen we binnen roken?"dus zij gingen netjes het raam open doen en in de opening van het raam staan roken. Ben trots op de een en in de ander teleurgesteld.
Op een gegeven moment ben ik maar vast gegaan, volgende keer blijf ik lekker thuis.

@vissen, super dat er zn rekening met je gehouden wordt. Het is niet vanzelf sprekend dat heb ik gister juist weer in levende lijve gemerkt.
Volgende keer denk ik ook alleen aan mezelf.

nath

Nouja, jij hebt je in elk geval niet laten kennen en overal leer je weer van! Heb ook eens (tijdens mijn 1e zw'schap) bij een vriendinnetje thuis gezeten die samen met haar vriend de ene na de andere opstak.. Zonder een raampje open te doen oid. Heb er toen niets van gezegd, want ken haar goed genoeg om te weten dat het niet expres was. En dat als ik het gevraagd had, ze buiten was gaan staan. Nu zou me zoiets niet meer overkomen en zou ik er gelijk iets van zeggen..
Het is net als op straat; bij het zien van de dikke buik, houdt de ene de deur voor je open en laat je voorgaan bij de kassa, de andere duwt gewoon glashard met het winkelwagentje tegen je aan of kijkt naar je alsof je een enge ziekte hebt =)
Fijne zondag nog!

Nouja, jij hebt je in elk geval niet laten kennen en overal leer je weer van! Heb ook eens (tijdens mijn 1e zw'schap) bij een vriendinnetje thuis gezeten die samen met haar vriend de ene na de andere opstak.. Zonder een raampje open te doen oid. Heb er toen niets van gezegd, want ken haar goed genoeg om te weten dat het niet expres was. En dat als ik het gevraagd had, ze buiten was gaan staan. Nu zou me zoiets niet meer overkomen en zou ik er gelijk iets van zeggen..
Het is net als op straat; bij het zien van de dikke buik, houdt de ene de deur voor je open en laat je voorgaan bij de kassa, de andere duwt gewoon glashard met het winkelwagentje tegen je aan of kijkt naar je alsof je een enge ziekte hebt =)
Fijne zondag nog!

Nou Nath, ffentjes, somigen reageren nog zo van waarom omdat je zelf hebt gerookt,sorry wat is dat nou voor een vraag. Precies wat jij zei, je bent gestopt zowat dat doe je voor je kleintje en niet zomaar. En wie weet blijf je er daarna ook lekker vanaf.

Ik ben opgegegroeid in een rookgezin, en mijn ventje rookt. maar die wil het zelf voordat ik zwanger was al niet binnen hebben. Vond ie zonde van zijn huiskamer en de rook binnen wilde die niet. Zelfs met zoveel graden onder nul staat ie nog buiten te roken. En anderen hoeven t niet te proberen. Mijn moeder presteerde het onder afzuigkap, dus hups naar buiten jij hihi.

En als er elders gerookt word en jij wil het niet. Waar voel jij je lekker bij en waar kies je voor. Ik zou t wel weten. Je komt er snel genoeg achter wie je echte vrienden zijn.

Klinkt lullig en komt hard aan maar tis vaak wel zo.

@myrthe hahaaha ik denk nu ook wel eens van was men buik maar flinker dan konden ze het zien in de supermarkt. Want exact wat je zegt gaat soms nergens over.

@Dolce Heerlijk dat je zn mannetje hebt, het klopt inderdaad wat je zegt. Ik weet nu waar ik sta.

liefs

Terug
Bovenaan