Wat een nare situatie maar eerlijk gezegd zou het voor mij geen moeilijke, ik zou gaan voor mijn kindje. Wat hierboven al staat en door jou zelf ook, je relatie is niet heel stabiel en jij zelf wel dus zou je zelf voor je kindje kunnen zorgen, en wellicht draait hij bij als het eenmaal zo ver is. Weet hij al dat jij het wel wilt houden? Reageert hij dan wel normaal of gelijk met dan wordt het niks tussen ons oid want dan weet je denk genoeg, hij wist zelf waar hij aan begon toen hij onveilige sex met je had, als het met je wol trouwen in de toekomst dan wil hij dat nu ook. Ik snap dat hij wat dingen op orde moet krijgen, het is altijd even schrikken voor de man (en vrouw) als er een kindje komt maar daar hoeft hij niet twee jaar over te doen en ook niet te zeggen dat het kindje dan maar weg gehaald moet worden.. sorry als ik onaardig overkomen maar ik voel gewoon dat je apijtngaat krijgen als je er weghaalt en hij over een jaar ook de deur uit stapt.. heel veel succes met je keuze, als je hem maakt, doe hem dan met heel je hart!