Wat te doen met mijn relatie

@Gebruiker10054521Ik ben niet van plan samen te gaan wonen zolang hij zijn financiën op orde heeft.. Voor ons zouden we dan gwn gaan latten, ondanks dat we een kleine hebben. Maar goed laten we maar eerst kijken of we het redden. Ik hoop het echt. Hij heeft het ook met niemand gedeeld. Dus hij verwerkt het alleen. Ik deel het hier en ook met een goede vriendin gelukkig. Dat scheelt enorm. En ik denk dat hij het niet deelt omdat hij bang van de mening van andere. Dat er word gezegd dat hij verantwoording moet nemen. 

Goedemorgen, 
Ik heb besloten om het kindje te houden. Ik sta 100% achter deze keus.
Ik ga het morgen tegen mijn vriend vertellen.. Het gaat de laatste dagen nog steeds goed tussen ons. We lachen en praten aan de telefoon zoals altijd.
En ergens weet ik dat hij allang weet wat ik ga beslissen dus hopelijk blijft het na de schrik van de definitie keuze ook zoals het nu is  Maar met een andere toekomst dan dat we tot nu toe voor ogen hadden..

Een wijs besluit Lelya. 
Ik zou het persoonlijk erg betreuren wanneer iemand bijvoorbeeld zou zeggen dat "het nu wellicht niet uit komt". Als hij daadwerkelijk een toekomst met jou ziet, dan komen jullie hier samen uit. Dan zou deze baby een verrijking moeten zijn, ondanks dat het niet gepland is. Wellicht heeft het even tijd nodig om tot dit inzicht te komen. 

Hopelijk komt het allemaal goed. Succes!

Heftig verhaal zeg! 
Ik kan hem wel begrijpen. Angst doet veel met je. Maar je moet je niet laten dwingen. Als jij t wilt houden moeten jullie op 1 lijn te komen te zitten. Andere kant vind ik het gemeen dat hij zeg dat hij niet weet of jullie relatie stand houd als jij het wilt houden. Op dit moment vind ik dat jij erover na moet denken. Als je ervoor wilt gaan. Is er een kans dat je het alleen moet doen. Maar je bent een sterke mama dus je red het wel! 
Maar voor nu, neem hem mee naar de 1ste echo. Misschien is het nu een en al angst wat die heeft! En misschien bedenkt hij zich wel! Doe niets waar je spijt van gaat krijgen.
gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er zoveel je kan ervan!

Wat een rotsituatie ... volgens mij helpen ze je niet met het weghalen van je kindje als je er niet zeker van bent.  Dus ik zou er maar goed over nadenken.  Jammer dat jullie dit er tussen hebben laten komen en jullie relatie niet eerst de tijd hebben gegeven.  Maar ik denk als je er nu al zo over denkt je het beter niet weg kan laten halen, het haalt je vroeg of laat in denk ik ... maak inderdaad een keuze met heel je hart. Succes! 

Oh ik heb er overheen gelezen  dat je al besloten hebt het te houden.  Ik hoop echt dat jullie eruit komen. Is het beste voor jullie allemaal. Jullie geluk en jullie kindje.  Als hij nu nog zo tegen je doet denk ik ook dat hij gewoon bang is. Misschien helpt het inderdaad als je hem erbij betrekt . Voor een man is het ook heel anders. Die heeft geen hormonale veranderingen en is het besef er ook niet. Voor ons vrouwen is het anders!  Succes meid ?

Ik ben me idd van bewust dat de kans bestaat dat ik het alleen moet doen. Maar ik heb liever dat dan spijt van een abortus want van een kindje zal ik geen spijt hebben ☺️
Woensdag heb ik mijn eerste echo. Ik hoop dat hij meegaat. Kan niet wachten! 
En nogmaals ons contact is echt supergoed. En de afgelopen dagen niet over de situatie gehad om de druk ervan af te halen. 
Maar hij belt me elke dag 2 of 3 keer, we maken grapjes, praten over de dagelijkse dingen, delen ideeën met elkaar. Dus dat zit wel goed. Nu alleen dat laatste deel nog. 
Heb trouwens ook maar een vakantie geboekt voor mij en de Kids. De laatste VK met zijn vieren (als hij meegaat met zijn vijven) 

Terug
Bovenaan