Wat trek je aan? Of juist niet?

<p>Hoi dames, </p><p>mijn uitgerekende datum nadert en ik denk na over de vluchttas en bevalling. Wat trek je aan tijdens zo’n bevalling? </p><p>Ik dacht zelf aan een groot nachthemd met knoopjes aan de voorkant. Als je dan even staat loop je niet in je blote billen. Maar ik draag normaal al maat XL en dus zijn de bigshirts nu echt niet meer ruim. En via de grote maten winkels zijn de opties direct €60,-... ?</p><p>Welk advies kun je mij geven? Bedankt alvast. </p>

Wat echt heel fijn is..bamboo shirtjes van de hema. Betaalbaar en heel fijn omdat het van bamboo is. Weet alleen niet tot welke maat ze verkocht worden. 

In de praktijk heb je nauwelijks iets aan. Ik had alleen mijn bh aan, terwijl ik ook speciale bevallingskleren had. Alles was te veel en ik had het zo warm! Ik heb van anderen ook heel vaak gelezen dat ze niks aan hadden. Het interesseert je geen moer meer of andere mensen je naakt zien als het eenmaal zover is, neem dat maar van me aan ?
Heel veel sterkte!

Ik heb zelf ook XL en bij de Hema een nachthemd gekocht maat XL. Deze zat goed tijdens de bevalling en paste ook nog over mijn buik tijdens de weeen. 

Ik had een stretchjurk zonder mouwen aan. Ik heb nachthemden van bonprix gedragen na de bevalling. Iets in deze stijl: https://www.bonprix.nl/product/voedingsnachthemd-pink-928418/
Deze was ook zeker geschikt geweest en in grote maten beschikbaar.
Ik vond het wel fijn om iig iets aan te hebben. 

Ik had bij de h&m een nachthemd gekocht in XL, maar viel als XXL. Gewoon een normaal nachthemd was dat.

Uiteindelijk niet aangehad, omdat de bevalling zo snel ging, dat ik nog een joggingbroek aanhad die snel werd uitgetrokken en geen tijd meer was om dag nachthemd aan te trekken ;) 

Ik had een sporttop voor in bad en een nachthemd bij de bevalling. Met lange mouwen, maar dat was te warm, ik zweette me kapot. Iets bedekter was wel fijn, want er stonden zeker 8 mensen in mijn kamer, miss wel 10..

Ik had een nachtjapon gekocht. Toen ik begon was t snachts ben dus in mijn pyjama naar t zh gegaan. Daar moest de broek al snel uit.  Ik was zo bezig met mijn weeen dat ik niet eens meer dacht aan die nachtjapon. 
Onder douche gegaan naakt. Toen ik hier onder uit kwam wel nacht japon aan gedaan. Maar na 1 min weer uit.  Ik kon niks aan mijn lichaam hebben.  Uit eindelijk vanuit zh zo'n mooi zh hempt aan gekregen omdat ik over de gang moest voor een spoed keizersnee.  
Ik zou zeggen schaf niets duurs aan. Oja en die nacht japon was veel te lang was ook niet handig. 
Neem wel slippers mee of iets van fijne sloffen! Daar pakte ik echt mis op. 

Terug
Bovenaan