Wat trek je aan? Of juist niet?

Heb van de week nachtjapon maat xxl gekocht bij de zeeman voor 5 euro. Passen mooi over m'n buik nog heen en komen een cm of 10 boven m'n knie. Draag normaal ook maat xl. En voor dat geld kunnen ze mooi ook weg als ze vies worden of wat ook tijdens de bevalling. 

Ik had ook nachtjaponnen gekocht, maar niet gedragen. Uiteindelijk gewoon in een hemdje bevallen. Daarna douchen en lekker een shirt en kort joggingsbroekje aangetrokken. Het is al eerder gezegd, maar je bent er echt niet mee bezig op dat moment. Veel belangrijker dat je voor na de bevallen comfortabele kleding bij je hebt. Ik had het ook bloed heet!!! 

Dus we kunnen wel concluderen dat hoe je het van te voren bedenkt, het loopt toch anders? 
ik heb gisteren toch nog een pyjamajurk gevonden bij c&a. Dus die gaat mee, een shirt en een hemdje en dan heb ik alle keus. 
Voor na de bevalling en het naar huis gaan heb ik een pyjama en een joggingpak. Groot, zacht en comfortabel.
Kleinte mag wat mij betreft wel komen!?

Grappig, ik zat hier precies ook aan te denken!
Stelde de vraag aan me man en die moest zo hard lachen, die had hier dus echt noooit over na gedacht!
Ik ga voor een zwart hemdje, of dus niks ??

Terug
Bovenaan