Wat trek je aan? Of juist niet?

Het is maar net wat je fijn vind. Ik had ook kleren in de tas maar wou onder de douche. Eenmaal eruit zoveel weeën dat ik het teveel gedoe vond om überhaupt nog iets aan te trekken en lag er poedel naakt bij. Maar geen moment schaamte gekend haha. Succes!

Ik had een bigshirt gekocht, maar wilde in het ziekenhuis meteen onder de douche. Na een paar minuten was ik dat zat, maar het kon mij echt niet meer schelen wat ik aandeed. Heb dus het eerste beste hemdje wat ik tegenkwam aangetrokken, en voor de rest niks. 
Vond het trouwens ook bloedheet in de verloskamer. 

Ik had ook een vluchttas klaargemaakt volgens zo’n lijstje, maar niet eens de helft daarvan gebruikt. Uiteindelijk in een ziekenhuishesje bevallen... verder helemaal niks aan, behalve dikke sokken. Inderdaad je hebt het super warm! 

Als extra aanrader overigens, wat ik echt heb gemist: neem sap of sportdrank mee. Water geeft geen energie als je lang bezig moet. Waarom had niemand me dat gezegd.. (dextro had ik mee maar die droge brokjes werd ik niet echt blij van)

Bedankt voor alle reacties! 
Een bigshirt/nachtjurk is voor mij ook echt een optie dan. Ik ben een beetje een controlfreak en vind het dus een prettig gevoel om opties te hebben... ??‍♀️
Vooraf lijkt het me gewoon prettig om toch iets van een shirt aan te hebben. Maar wie weet hoe het echt gaat lopen. 
En over de warmte hoor ik ook verschillende verhalen. De een heeft het bloedheet en een ander rilt van de kou... 
die tip van het drinken ga ik zeker wat mee doen! 

Ik had joggings broeken, nacht japon met en zonder knopen bij de primarkt gekocht..deed het waarschijnlijk toch maar 1x aan.. uiteindelijk bevallen in mijn bh aan en lage sokjes..niet bij nagedacht van oja..dat moet ik even aantrekken..plus..ik had het bloedheet! Uiteindelijk met mijn blote kont in de o.k. beland voor een keizersnede.. 
Op het moment van de weeën denk je niet echt na over wat je aan wilt doen..althans ik niet.. toen ze er eenmaal waren,waren ze er ook om de minuut.dus had er geen tijd voor haha!

Succes!

Terug
Bovenaan