Hoi desiree
Nou, wij hebben verder ook alleen maar positieve opmerkingen gekregen hoor!!! Iedereen is superblij voor ons!!
Die opmerking van: oh, is het wel gepland dan? (0mdat we nog aan het verbouwen zijn) was van iemand die zelf geen kinderen heeft, dus die " ziet" denk ik ook niet echt dat je zoiets niet echt kan plannen!!! Ja, je kan plannen wanneer je ervoor wilt gaan, maar of het dan de 1e ronde lukt of de 10e... daar valt niks over te zeggen.
Ik ben gelukkig in de 5e ronde al zwanger geworden, dus best snel!! (al leek het toen we bezig waren wel lang te duren, haha)
Wat leuk dat je al een 2e echo krijgt! Of is dat om medische redenen??
Ik heb gisteren de 1e echo gehad, ik was 11 weken en 5 dagen (nu dus 6 dagen en morgen dus de magische 12e week!!!).
Ik woon in Belgie, en daar gaat een zwangerschap via de HA en gyn, dus ik gister met mn vriend naar het ZH toe... ik vond het zoooooooooooooooooo spannend!
Maar de gyn was erg aardig, en hij legde alles rustig uit en nam alle tijd. Dat was erg fijn!
De echo was gelukkig helemaal goed! Het was zo bijzonder om ons kleine hummeltje te zien en het hartje te horen kloppen! Ik kreeg er tranen van in mijn ogen.
Alles zat er op en eraan en de nekplooi was prima, geen reden voor verder onderzoek.
Ik heb de hele dag nog met een mega smile op mijn gezicht rondgelopen! Wat een wonder!!!!
Ik ben trouwens 28 maart uitgeteld!
Wonen jullie dus tijdens de verbouwing ook ergens anders? Wij ook, in een woonunit achter in de tuin. Aan de ene kant fijn, je zit er met je neus bovenop en mn vriend werkt in ploegen dus is overdag vaak vrij en die vindt het geweldig om wat te helpen en kan dan veel regelen.
Aan de andere kant zit je wel de hele tijd met je neus op de zooi... pffff.....
Gisteren kreeg ik het ineens benauwd en was ik bezorgd of alles wel op tijd af komt, we hebben nl de laatste tijd wat tegenslag gehad, dus het schet op het moment niet echt op.
Het is ook een HELE enorme verbouwing (bijna nieuwbouw), en er moet echt nog veel gebeuren.
Ik wou dat het al volgend jaar was.... dan is ons huis af, we zijn getrouwd en ons kleintje is er... wat een heerlijk vooruitzicht!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes, Mickje
Hoi mickje,
Er waren bij ons ook bepaalde mensen voor geweest, vond het opzich niet zo erg.
Maar heb er wel voor gekozen om het leuke nieuws meteen naar buiten te brengen.(toen was ik 10 weken)
De reden is dat ik het bepaalde mensen nog wel zelf wou vertellen.
Zou het je collega wel kwalijk nemen, want met kinderen is het altijd anders!
Wat betreft het verbouwen, wij wonen nog niet in het huis, maar we zijn wel klaar voor de 7 maanden, zodat het kamertje dan al klaar is!
Gelukkig krijg ik zo veel meer positieve opmerkingen dan die 1 of 2 rot opmerkingen.
Plus de mensen die die rotopmerkingen plaatsen staan verder van me af en geven mij het gevoel dat ze jaloers zijn, omdat ik en mijn vriend verder alles op orde hebben.
Wanneer ben jij uitgerekend?
Ik 30 maart ben nu 11 weken en 3 dagen en heb dinsdag mijn 2 e echo!
Veel liefs