Wat vind jij nu een vervelende opmerking?

Hoi Mickje,

Hoe gaat het? Hier alles zijn gangetje, maar ben ontzettend zenuwachtig voor mijn echo van morgen!
Met name omdat al mijn kwaaltjes zijn verdwenen (op wat puistjes na)
Ik heb verder geen medische reden hoor, ik mocht van mijn verloskundige gewoon snel een afspraak maken voor mijn 1 e echo.
Wanneer heb jij je volgende echo?

Hebben jullie trouwens last van jalourse mensen in de omgeving, wij in ieder geval wel.
Bij mij was het de 1 e maand meteen raak (wat we zelf echt nooit hadden verwacht)
en sommige mensen in onze omgeving zijn langer dan een jaar bezig.
Ik vind het erg moeilijk om hiermee om te gaan, want 1 van hun durfte me niet eens aan te kijken toen ze me feliciteerde.
Heb daarna ook niets meer van ze gehoord.
Ach komt wel goed denk ik steeds, want gun ze echt het beste en een zwangerschap!

Veel liefs

Sommige mensen geven opmerkingen... dat je denk... Moet dat nou?!
Wij kregen  vaak te horen, voordat ze ons feliciteerde... Ow, was het wel gepland?? (wat bij ons wel het geval was...)
Ook van mensen waarvan je het totaal niet van vewacht en hoe stom het ook is... toch doet het je wat!!!!!
Ook de woorden... Je hoeft zeker niet lang meer...!? Ben nu 20 weken en tsja het duurt wel nog ff...
Oh'ja en die opmerkingen van mensen die het altijd beter weten word ik helemaal knetter!!!!!!!!!!!!!! (zo dat is er ook weer uit)
Maarja we genieten er lekker van en laten die mensen gewoon maar lullen... Beste wat je kunt doen!!!!
Liefs Laura

Terug
Bovenaan