Wat vinden jullie,ben ik gek of......

Hai lieve Kitty,

kan me goed voorstellen dat je overal aan gaat twijfelen, waar je eerst zo zeker van was is nu opeens niet meer zo vanzelfsprekend!

Maar gek, ben je absoluut niet! Je hebt een prachtig en heerlijk meissie rond lopen en ik denk zoals bij bijna elke moeder gaat het dan toch weer kriebelen.
Als jullie er beide een goed gevoel bij hebben dan zou ik inderdaad eens gaan informeren over het hoe en wat! Als je daar wat meer over weet is het denk ik ook makkelijker om keuzes te maken.

Ik hoop voor jullie dat er nog een mooi derde kindje gaat komen, het is jullie zeker gegund!

Groetjes Fennie en Jente

Hoi Kitty,

ik ben het volledig eens met alle meiden hier, je bent absoluut niet gek dat jullie nog een 3e kindje willen! Ik vroeg me wel af of het van tevoren bekeken kan worden of de baby de hartafwijking heeft, maar dan is het natuurlijk nog maar de vraag wat je dan beslist...

Ik wens je ontzettend veel kracht bij het maken van deze beslissing! Ik vind het prachtig dat het verlangen groter wordt dan de angst, dat zegt mij genoeg!

Veel liefs Jenneke

Hoi Kitty,

Wat een ontzettend moeilijke beslissing moeten jullie nemen zeg.
Maar als de hoop het van de angst wint, dan hoop ik dat het jullie gegund is om nog een gezond zwangerschap te kunnen voldragen.
En volgens mij moet inderdaad de sterilisatie van je man niet de belemmering daarin zijn.

Heel veel sterkte met het nemen van deze beslissing.

Groetjes,
Geeske.

Jeetje mina zeg... Wat een beslissing moeten jullie nemen. Lijkt me  gigantisch moeilijk. Hopelijk komen jullie eruit en wat al eerder gezegd is moet de sterilisatie van je man niet de belemmering zijn. Dat is 'maar' een medische ingreep.  
Hopelijk overwint  je gevoel het van de angst en  is het jullie gegund om nog een derde zwangerschap mee te mogen maken en een gezond kindje in je armen te mogen sluiten.

Wij duimen voor jullie!

Liefs Jeske

Lieve Kitty,

Je bent echt niet gek, je bent menselijk en ik kan me je gevoel zo voorstellen. Denk er rustig overna en ik weet zeker dat jullie eruit zullen komen. Jullie zijn een sterk team.

Heel veel sterkte en liefs,

Nanda en Tess

Lieverd, je bent absoluut niet gek!

Ik vind het eigenlijk een hele dappere keuze waar jullie voor uit durven komen! Niemand zal jullie iets hoeven te vertellen over de gevaren of iets dergelijks, daar weten jullie helaas alles van af. Máár.... Jullie hebben ook een schitterende lieve knappe meid rondlopen die laat zien dat het allemaal tóch goed kan gaan! En ik denk dat jullie stiekum in jullie hartjes  al een keuze gemaakt hebben voor een derde kindje als ik 't zo lees....
Mijn vader is ook "geknoopt" zal ik maar zeggen, maar zelfs in zijn tijd werd al verteld dat het ongedaan kon worden gemaakt hoor! Ik zou zeggen, maak een afspraak en laat je voorlichten. Succes met jullie keuze!

Hele dikke kus, Marieke

Lieve dappere Kitty en Corné,

Wat moedig dat jullie hier over nadenken. Jullie wens is meer dan begrijpelijk.
Laat jullie idd goed voorlichten over alle mogelijkheden.

Het antwoord op je vraag ligt in je hart. Maar jullie zijn zeker héél normaal, dat de wens het wint van de angst. Liefde overwint alles!!

Lieve groetjes,
Evelien

Terug
Bovenaan