Wat vinden jullie,ben ik gek of......

Hey gekkie!
Je bent helemaal niet gek! Dat jullie nog een kleintje willen is heel begrijpelijk! Maar ik kan jullie angst ook wel heel erg goed begrijpen. Zo te lezen is een hersteloperatie mogelijk. Dus ik hoop voor jullie dat het allemaal goed mag gaan!
Dikke knuffel
Esther

Wat doet het er toe wat wij denken?? (en nee, ik vind je zeker niet gek!)

Volg jullie hart en praat er met deskundigen over. Het ongedaan maken van een sterilisatie bij de man gaat in veel gevallen goed.

Heel veel succes met het nemen van een beslissing!

Ellen mv Julian

Hoi Kitty, Dat jullie een sterk verlangen hebben naar nog een kindje vind ik helemaal niet gek! Natuurlijk stap je hier niet onbezonnen in na jullie grote verlies. Garanties kan niemand je geven. Volg jullie hart, volgens mij komen jullie er samen wel uit!
Succes met jullie keuze! Groetjes Laura

Hoi hoi allemaal,

Bedankt voor jullie ontzettende lieve reacties,het heeft me toch wel heel goed gedaan.
Corné en ik hadden vorige week afgesproken dat we afgelopen zondag de knoop zouden doorhakken en we zouden beslissen of we er voor gaan ja of nee.Nou meiden het gaat heel spannend worden de komende tijd want we willen allebei zó gráág nog een kindje dat we er voor gaan.Corné gaat vanmiddag naar de huisarts om een verwijsbrief en we moeten ook de verzekering veranderen,want anders kost de ingreep ons 3000 eurootjes.Hij moet zich hoger verzekeren en na een jaar kan hij weer terug in de gewone verzekering.Dus.......lieve meiden duimen jullie mee voor ons,want we hebben heel veel geluk nodig!

Heel veel liefs van Kitty.

Ooooo Kitty, wat een geweldig nieuws!!! Ik krijg er gewoon een koude rilling van als ik jouw reactie lees. Ik hoop zo ontzettend met jullie mee dat het goed gaat. Houd ons op de hoogte hoor!!! Toi toi toi!!!

Fonske

Terug
Bovenaan