Wat vinden jullie van de naam Rik???????

DOEN !!! ik vind Rik hardstikke mooi ! lekker stoer ! Stond ook in mijn top 5, maar mijn man vind Rik niet zo (hij kent een vervelend persoon van vroeger die Rik heet) Dus dat kan ik wel snappen, hij moet zich er tenslotte ook fijn bij voelen. (hahaha)
ben nu 15 weken zwanger en wij hadden de namen al voordat we zwanger waren (da's wel zo makkelijk)
succes !
 
Hoi, SUPER naam. Als wij een jongen hadden gekregen dan was het een Rik geworden!!! Maar op 1 maart werd het een meisje en die hebben we Sanne genoemd. Fijne zwangerschap nog.
 
Lekker stoer, ook al zou m zelf niet kiezen..
Enne als je lang genoeg speurt kan je altijd wel wat stoms rijmen op elke naam...Toch? Dus gewoon maning aan hebben je moet m nemen omdat je Rik leuk vind.

Groetjes, Onbekend
 
ik vind het ook een leuke naam. Lekker hollands, maar toch zou ik 'm niet kiezen ivm wat er allemaal op rijmt.

Wij zoeken ook een echt hollandse naam, maar het moet inderdaad bij elke leeftijd passen en niet rijmen op rare woorden.

Ik vind de naam Sterre voor een meisje bijvoorbeeld errug leuk, maar stel je eens een volwasse vrouw voor die zich voorsteld als Sterre. Dat kan toch niet?

Maar ja, smaken verschillen, maar veel mensen vergeten naar de naam te kijken bij een volwassen persoon.
 
Altijd een moeilijke vraag, omdat iedereen weer wat anders leuk vindt en da's maar goed ook. Ik vind Rik weer niet zo'n leuke naam, zeker niet zonder een 'c'. Maar er is maar 1 regel bij naamgeverij: als jullie het een mooie naam vinden, moet je het gewoon doen!! Al hoorde ik laatst van een stel dat hun zoon 'Nozem' had genoemd. Tsja, denk ik dan...!!!
 
Leuke naam, maar ik ben t met boven eens, alles past bij rik. Ik had ook een rik in de klas en die jongen was dood ongelukkig met zn naam. Belachelijk natuurlijk maar iedereen liep hem te pesten met zinnen als rik rik vieze rik. succes
 
Terug
Bovenaan