Wat vinden jullie van de naam Rik???????

ja jullie moeten doen wat jullie zelf willen het is wel en leuke naam ,maar het kind kan er zo mee gepest worden.
ik heb een buurjongetje die Rik heet en hij word er mee gepest.
hij zit op school enzelf daar word hij uitgescholden.
hij baald dat zijn ouders hem zo hebben genoemt en hij is bijna 6 jaar en hij vind het heel erg.
hij huilt er vaak om en vindt het echt erg dat andere kinderen hem uitschelden.
ja jullie moeten zelf weten of jullie die naam aan jullie kind geven , maar denk er wel overna dat je je kind vaak op moet vangen want kinderen zijn gemeen onder elkaar ook op oudere leeftijd.
zozal ik ook nooit mijn kind jeroen/koen noemen word ook al met van alles uitgescholden hier in de buurt.
veel succes met het uitzoeken het blijft jullie keuze wat het word uiteindelijk wat wij ook zeggen het is jullie kind.
 
Nou laatste anoniem, als ik jou was zou ik maar verhuizen. Het probleem is hier duidelijk niet de naam maar de buurt waar je woont. Wat een asociale kinderen. Rik is een mooie naam en jeroen ook, ik ken geen rikken of jeroens die om hun naam gepest worden. Het moet niet gekker worden.
 
hoi,

er rijmt inderdaad vanalles op dat lijkt me een probleem, je hebt er zelfs zo'n liedje van van kinderen voor kinderen..
rik rik stommerik, rik gemene rik enz... ik zou die naam zelf niet nemen.
 
tja wat zou ik er van zeggen. ik hou helemaal niet van zulke namen. ik weet dat mijn eerste vriendje ook rik heette maar dan met ck (rick).
maar je kunt beter voor een naam nooit naar de mening van buitenstaanders vragen, want dan krijg je zoveel verschillende meningen zoals nu, daar wordt je nie wijzer van.
het is jullie kindje, en als jullie het leuk vinden gewoon doen!
gr. sandy
 
hoi,
ik zou me er niks van aan trekken als jullie Rik leuk vinden.....moet je dat zeker doen.
het is jullie kind en over pesten,ik vind het echt belachelijk.
je zou je kind daarvoor anders noemen omdat het ergens op rijmt word hij misschien evengoed gepest omdat hij rood haar heeft bv.
ik zeg maar wat,begrijp je wat ik bedoel?
lekker doen meid,ik vind het een mooie naam.
wij noemen onze zoon Kai.

succes ermee.

groetjes lillian.
 
ik vind Geronimo of Marciano, Luciana,D'angelo,Leomar,Jermaine,Jermaiah hele mooie namen maar je moet zelf weten als jy rik mooi vind moet je je kindje zo noemen
 
hallo nou ik zou gewoon doen wat je zelf wilt hoor, ik heb een neefje die ook rik heet en het is ook een echte rik!!! lekker levendig en ondeugend ventje, maar ook heel lief. doe dus lekker wat je zelf mooi vind. succes
 
Terug
Bovenaan