Wat vinden jullie van een KDV??

Hoi dames, Ik werk sinds een paar jaar in een KDV in Rotterdam. Ik werk op een baby-dreumesgroep. Ik doe dit werk erg graag omdat ik het leuk vind om die kleintjes dingen te leren en om ze aandacht te geven! Nu mijn vraag, gaan er kinderen van jullie naar een KDV en hoe vindt je dat en hoe vinden de kindjes het? Ik ben erg benieuwd of jullie hier op reageren... Lijkt me een leuk discussie onderwerp- op het andere forum hadden ze het namelijk over moeders die thuis zijn bij hun kind!! Reageer positief of negatief... alles staat open!!
 
hoi Engel,

Ik heb mijn kind al ingeschreven voor het kdv. zij zal daar begin september naartoe moeten. Ik zelf regel bij mijn wg de kinderopvang voor anderen ( de aanvragen tot en met berekening)en ik dacht altijd als ik een kindje heb gaat ze gewoon naar een kdv. Nu het echter zover is merk ik dat ik er heel veel moeite mee heb, heb nog ff overwogen om mijn baan op te zeggen.

Ik vind het moeilijk om mijn kind bij vreemden achter te laten. Zijn de mensen echt opgeleid of hoe gaat dat? weten zij wat mijn kleintje nodig heeft? Komt mijn kleintje geen aandacht te kort met zoveel kindertjes? zo heb ik nog wel meer vragen, misschien kan jij me een beetje inlichten over de voors en tegen vanuit jouw kant?

Ik ben dus zeer zeker niet tegen kdv, maar vind het persoonlijk moeilijk mijn kleintje achter te laten!!

groetjes Karin